هفته اول و دوم ليگ برتر ووشو؛
فصل جديد رقابت‌هاى ليگ برتر ووشوى باشگاه‌هاى کشور با برترى ارزشمند دانشگاه آزاد بندرعباس برابر پاس ناجا، همراه شد.
کد خبر: ۸۰۴۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۷ 11 December 2019

به گزارش «تابناک هرمزگان»؛ فصل جديد ليگ برتر ووشو از امروز سه‌شنبه ١٩ آذرماه جارى با حضور هشت تيم و در آکادمى ووشو مجموعه ورزشى آزادى تهران آغاز به کار کرد.

تيم‌ها در دو گروه به‌صورت رفت و برگشت به مصاف هم رفتند تا تقريبأ چهره تيم‌هاى راه‌يافته به مرحله نيمه‌نهايى مشخص شود.

مدعى قهرمانى برابر دانشگاه آزاد زانو زد/ پيروزى دانشگاه مقابل قهرمان فصل قبل

در گروه نخست، دانشگاه ‌آزاد بندرعباس، پاس ناجا، هيأت ووشو همدان و هيأت ووشو البرز حضور دارند. در گروه دوم نيز، پارس جنوبى جم، باشگاه مقاومت، هيأت ووشو اصفهان و هيأت ووشو بندر ماهشهر رقابت‌ مى‌کنند.

در حساس‌ترين ديدار امروز، دانشگاه آزاد به مصاف پاس ناجا، مدافع عنوان قهرمانى رفت و در نهايت به برترى ٨ بر ٦ رسيد تا شروعى ايده‌آلی داشته باشد.

سانداكاران دانشگاه با هدايت كيوان شيرآقايى و كمك على دهقان در رقابتى سخت و نزديك ٥ بر ٤ از سد حريفان چغدر و قدرتمند پاس ناجا عبور كردند و تالوكاران نيز به سرمربيگرى عليرضا بهرمن و كمك حسام تشنيزى با مهره‌چينى مؤثر و دقيق ٣ بر ٢ شاگردان غفار امانى مربى كاربلد پاس را شكست دادند.

دانشگاه آزاد در فصل جديد با تركيبى نو و بهتر از فصل قبل در بازى نخست هفته اول و دوم مقابل پاس ناجا صف‌آرايى كرد كه تمامى کارشناسان از اين بازى به‌عنوان فينال زودرس ياد مى‌کردند چراكه هر دو تيم به نوعى مدعيان عنوان قهرمانى اين فصل محسوب مى‌شوند.

پاس ناجا كه عنوان قهرمانى فصل گذشته ليگ برتر ووشو را يدك مى‌كشد به‌دنبال دفاع از عنوان قهرمانى خود در فصل قبل بود كه با شكست مقابل دانشگاه آزاد بندرعباس تقريبأ اميدهايش براى قهرمانى فصل جديد کمرنگ شد.

دانشگاه آزاد عصر امروز در هفته دوم لیگ برتر ووشو در يك بازى نچندان حساس و یکطرفه، با نتيجه مقتدرانه ۱۴ بر صفر هيأت ووشو البرز را از پيش رو برداشت و با ٦ امتياز صدرنشين گروه يك شد.

اين پيكارها از ساعت ٩ لغايت ١١ صبح از سيماى ورزش به‌صورت زنده و مسقيم پخش شد.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار