آیین پایانی سومین دوره جایزه کتاب سال روز یکشنبه بیست و چهارم آذرماه همزمان با هفته پژوهش در ایلام برگزار می شود.
کد خبر: ۸۰۴۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 11 December 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام روز سه شنبه در گفت وگویی خبری اظهار داشت: سومین دوره جایزه کتاب سال با مشارکت موسسه فرهنگی، هنری اقلیم هشت ایلام و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام اجرایی شده است.

یونس قیطانی هدف از برگزاری جایزه کتاب سال را حمایت و تشویق مولفان، مترجمان و مصححان و ناشران متعهد و ارتقای فرهنگ جامعه اسلامی، حفظ استقلال و هویت فرهنگی، اعتلا و توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی عنوان کرد.

وی افزود: آثار برتر منتشر شده مولفان و پدیدآورندگان ایرانی و خارجی در حوزه ایلام شناسی، آثار مولفان و پدیدآورندگان ایلامی در تمام حوزه‌ها، آثاری که برای اولین‌بار در سال ۱۳۹۷ با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چاپ و براساس فراخوان اعلامی به دبیرخانه ارسال شده اند مخاطب و موضوع فراخوان سومین دوره جایزه کتاب سال ایلام است.

وی اضافه کرد: رونمایی از پوستر سومین دوره جایزه کتاب سال استان، نشست نقد و بررسی کتاب، رونمایی از کتاب مجموعه اشعار شاعر توانمند ایلامی حشمت منصوری جمشیدی... از دیگر برنامه های هفته پژوهش است.

قیطانیافزود: برنامه های متنوعی از سوی معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام به مناسبت هفته پژوهش پیش بینی شده که جایزه کتاب سال استان ایلام از مهم ترین آنهاست.

مدیرکل دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز به عنوان میهمان سومین دوره جایزه کتاب سال ایلام روز شنبه بیست و سوم آذر ماه ضمن دیدار با اصحاب قلم، نویسندگان و ناشران استان از دفاتر نشرها و کتابفروشی های استان بازدید خواهد کرد ./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار