معاون شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام از کسب رتبه اول این منطقه در حوزه پژوهش و فناوری در بین مناطق ۳۷ گانه خبر داد.
کد خبر: ۸۰۴۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰ 08 December 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  پرویز ایدون اظهار داشت : به استناد گزارش اخیر پژوهش و فناوری ستاد منطقه ایلام با کسب امتیاز کامل در ارزیابی شش ماهه دوم سال ۹۷ حائز رتبه اول شده است.

وی افزود : این ارزیابی بر اساس عملکرد مناطق در حوزه‌های مختلف تحقیقاتی، تدوین اولویت های پژوهشی ،چاپ مقالات، ارتباط و انعقاد تفاهم نامه با مراکز علمی دانشگاهی، و برگزاری مستمر جلسات پژوهشی در منطقه می باشد.

ایدون همچنین از دبیر سابق پژوهش منطقه خانم مهری احمدی و سایر اعضای کمیته که در راستای ارتقاء عملکرد پژوهش منطقه ، تعامل بامراکز دانشگاهی وعلمی تحقیقاتی استان داشته اند تشکر کرد.

امین زینی وند لرستانی دبیر جدید پژوهش منطقه ایلام نیز گفت :پژوهش کلید توانمند گشایش درهای علم و پیشرفت جوامع بشر می باشد و کار پژوهشگر گسترش مرزهای دانش و طرح افق های روشن برای آیندگان است.

دبیر پژوهش منطقه افزود: با توجه به در پیش رو بودن هفته پژوهش از تمامی پژوهشگران و همکاران علاقمند به بحث تحقیق ،توسعه و پژوهش در حوزه کاری شرکت ملی پخش فرآوره های نفتی با طرح ایده های پژوهشی و تحقیقاتی در جهت رفع موانع و مشکلات موجود و بهبود عملکرد شرکت دعوت به عمل می آید./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار