مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه از اتمام قطعه اصلی پروژه ساماندهی آبشوران در محدوده پارکینگ شهرداری تا قبل از پایان آذر خبر داد و گفت: این قسمت را در بدترین شرایط مالی اجرا کردیم و از آن دفاع می‌کنم.
کد خبر: ۸۰۴۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰ 08 December 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،بهرام درویشی ، با اشاره به آخرین وضعیت ساماندهی قطعه پارکینگ شهرداری رودخانه آبشوران، اظهار کرد: این قطعه حدود 200 متر طول دارد که کار قطعه اصلی آن به طول 120 متر عمدتا انجام شده و فقط 80 متر باقی مانده که به اندازه یک کارگاه کوچک است و چندان مسیر تردد مردم را سد نمی‌کند.

وی ادامه داد: تا قبل از پایان آذرماه کار قسمت 120 متری اصلی به پایان می‌رسد و تردد مردم در این مسیر به زودی عادی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: مابقی 80 متر باقی مانده نیز ظرف مدت یک یا دو ماه جمع خواهد شد.

درویشی ضمن دفاع از اجرای قطعه پارکینگ شهرداری ساماندهی رودخانه آبشوران، افزود: در مسیر 14.5 کیلومتری رودخانه آبشوران حدود 2.5 کیلومتر نقطه بحرانی در محدوده روبروی مسجد آیت‌الله بروجردی تا چال‌حسن خان داریم که پارکینگ شهرداری هم بخشی از این نقطه بحرانی بود و اسفند سال گذشته دچار چند فرونشست جدی شد.

وی اضافه کرد: با توجه به گزارشات قبلی مشاور طرح، دیواره عمودی آبشوران در محدوده پارکینگ شهرداری دچار آب‌شستگی شده بود و احتمال ریزش داشت.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه برای حفظ جان مردم و در بدترین شرایط مالی کار ساماندهی رودخانه آبشوران در قطعه پارکینگ شهرداری را آغاز کردیم، گفت: ماه‌ها است پیمانکاران در این منطقه پولی ردیافت نکرده‌اند، اما پای کار هستند.

درویشی اظهار کرد: با همکاری مدیریت استان و از طریق منابع مالی مختلف تلاش کردیم این پروژه را مدیریت کنیم و بعد از پایان این کار مردم حتما از این کار مهم مطلع می‌شوند.

وی درباره دلایل طولانی شدن روند اجرای کار نیز یادآور شد: اگرچه حدود پنج ماه است عملیات عمرانی این قطعه را آغاز کرده‌ایم، اما محدودیت ترافیکی بسیار زیادی داشتیم و فقط شش ساعت در طول شبانه‌روز امکان فعالیت وجود داشت.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار