رییس سازمان صمت خوزستان عنوان کرد:
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به تشدید بازرسی‌ها در استان، گفت: در بازرسی‌های انجام‌گرفته در آبان ماه امسال از واحدهای صنفی، صنعتی و تولیدی استان، ۷۲۵ پرونده تخلف به ارزش بیش از ۷۵ میلیارد ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است تا با متخلفان بر اساس قانون برخورد شود.
کد خبر: ۸۰۳۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۹ 08 December 2019

امیرحسین نظری در خصوص آخرین وضعیت بازرسی‌ها در سطح استان اظهار کرد: نظارت دقیق و افزایش بازرسی‌ها در سطح شهرستان‌های استان یکی از مهمترین اولویت‌ها است و در این زمینه تلفن ۱۲۴ یکی از بخش‌های مهم و کلیدی سازمان صمت است تا در صورت ارائه گزارش از این طریق، با متخلفان برخورد شود.

وی افزود: حضور پررنگ بازرسان صنعت، معدن و تجارت در شهرستان‌ها می‌تواند بخشی از جو روانی قیمتی حاکم در بازار را کنترل کند و در این خصوص روسای ادارات صمت باید مانع ایجاد روزمرگی در این بخش شوند و انگیزه‌های لازم را برای بازرسین ایجاد کنند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: در آبان ماه سال جاری تعداد ۱۶ هزار و ۶۸۶ مورد بازرسی از واحدهای صنفی، صنعتی و تولیدی انجام و این بازرسی‌ها منجر به تشکیل ۷۲۵ پرونده تخلف به ارزش بیش از ۷۵ میلیارد ریال شد. اکنون این پرونده‌ها به تعزیرات حکومتی ارسال شده‌اند. همچنین در این خصوص ۶۸۵ مورد شکایت کتبی و ۱۱۰۰ گشت مشترک انجام شده است.

نظری در خصوص بازرسی‌ها و نظارت بر نرخ‌های آژانس‌های تاکسی سرویس عنوان کرد: در آبان ماه ۶۵۰ مورد بازرسی از آژانس‌ها در اهواز صورت گرفته که منجر به تشکیل ۴۲ پرونده تخلف شده است. در این زمینه انتظار داریم که در خصوص جریمه‌های لحاظ شده بازنگری انجام شود زیرا جریمه‌های موجود بازدارنده نیست و باید جریمه‌ها به شکلی اعمال شود تا دیگر شاهد تخلفات نباشیم.

وی ادامه داد: همچنان بازرسی از آژانس‌های تاکسی سرویس اولویت اول معاونت بازرسی و نظارت است و قیمت‌ها روزانه توسط بازرسین این سازمان رصد خواهد شد تا با متخلفان افزایش کرایه برخورد و از افزایش قیمت کرایه‌های تاکسی سرویس‌ها جلوگیری شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار