علی عماد:
یک داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: باید نیروهای توانمند وارد عرصه انتخابات شوند، چرا که این مهم از ضروریات مهم امروز کشور است.
کد خبر: ۸۰۳۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۶ 07 December 2019

علی عماد که امروز، جمعه برای ثبت‌نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ستاد انتخابات فرمانداری اهواز حضور یافته بود، در جمع خبرنگارن اظهار کرد: اعتقاد داشتن به رشد و توسعه کشور از ضروریاتی است که هر ایرانی باید نسبت به آن احساس مسئولیت کند. تعدادی به عنوان کاندیدا و تعدادی به عنوان رای دهنده این وظیفه را بر عهده دارند و باید بر اساس توان‌شان، احساس مسئولیت کرده و در انتخابات، این امر مهم شرکت کنند. مردم جامعه نباید نسبت به آینده خود بی‌تفاوت باشند.

وی افزود: من مجلس فعلی را اینطور تعریف می‌کنم که انفعالی عمل کرد و برنامه‌ای برای اولویت‌بندی مسائل خود نداشت. جامعه ما امروز با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کند و مجلس باید این اولویت‌ها را تشخیص می‌داد. بحث اشتغال و بیکاری افراد به خصوص برای جوانان تحصیلکرده، از مشکلات عمده جامعه امروز ما است که مجلس باید با برنامه بهتری به این موارد ورود و موانع را برطرف می‌کرد و به دولت در راستای ایجاد شغل برای این همه نیروی فعال جامعه کمک می‌کرد.

معاون سابق توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خوزستان گفت: در این دوره امیدواریم که عزیزان تلاش کنند که نیروهای توانمند، وارد عرصه انتخابات شوند که این مهم از ضروریات مهم امروز کشور است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار