مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با بیان اینکه رتبه هشتم کشوری در زمینه تعداد سالمند را داریم گفت: این موضوع نگران کننده است.
کد خبر: ۸۰۳۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 05 December 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، فاطمه رضوان‌مدنی در جلسه شورای اداری بهزیستی استان که در فرمانداری شهرستان صحنه، اظهار داشت: بهزیستی زبان، چشم و گوش افرادی است که از این نعمات محروم هستند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان صحنه خواست، بهزیستی را در انجام وظایف همراهی کنند که به اهداف مطلوب سازمانی که همان رسیدگی و حل مشکلات مددجویان زیر پوشش است، دست پیدا کند.

وی با اشاره به اهمیت بحث مناسب‌سازی برای معلولان، جانبازان و سالمندان، گفت: باید در بحث مناسب‌سازی چهار اقدام صورت گیرد که شامل نصب و تجهیز آسانسور، رمپ استاندارد، نصب سرویس‌های بهداشتی فرنگی در پارک‌ها و اماکن عمومی و مناسب‌سازی ورودی اداره‌ها است.

رضوان‌مدنی با اشاره به اینکه استان کرمانشاه جایگاه هشتم در بحث سالمندی را داراست، گفت: این موضوع نگران کننده است و باید تمهیدات لازم در راستای خدمات‌رسانی به سالمندان صورت گیرد.

فرماندار صحنه نیز با اشاره به اینکه معلولیت محدودیت نیست، اظهار داشت: برخی از معلولان با کسب موفقیت در زمینه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و علمی نشان دادند که با داشتن معلولیت کارهای بزرگی می‌توان انجام داد که افراد سالم نیز توانایی انجام آن را ندارند.

حیدری در پایان،گفت: همه دستگاه‌های اجرایی موظف هستند با محوریت سازمان بهزیستی تمام تلاش خود را در راستای رفع مشکلات و نیازمندی‌های مددجویان به‌کار گیرند.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار