مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.
کد خبر: ۸۰۲۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱ 04 December 2019

مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

مهم‌ترین حوادث امروز (چهارشنبه ۱۳ آذر ماه ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.


زن سارق در بندرانزلی دستگیر شد

سرهنگ مجید حسینی، فرمانده انتظامی بندرانزلی گفت: زن سارقی که در آرایشگاه‌های زنانه این شهرستان کیف مشتریان را سرقت می‌کرد، دستگیر شد.

او افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت کیف دستی در آرایشگاه‌های زنانه بندرانزلی، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی بندرانزلی با بیان اینکه پلیس با انجام تحقیقات و بررسی میدانی متهم را شناسایی کرد، اظهار داشت: متهم در یکی از آرایشگاه‌های زنانه توسط متصدی آن شناسایی و پس از تماس با پلیس ٬ ۱۱۰ ماموران انتظامی در محل حاضر و متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ حسینی بیان داشت: متهم ۲۷ ساله در بررسی فنی پلیس به سرقت ۵ کیف زنانه در آرایشگاه‌های شهرستان بندرانزلی اعتراف کرد.

او تصریح کرد: با هماهنگی قضایی در بازرسی از محل سکونت سارق، ۵ کیف زنانه سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی بندرانزلی با اشاره به اینکه سارق دستگیر شده به مرجع قضایی معرفی شد از شهروندان خواست: از قرار دادن اشیاء قیمتی و یا کارت‌های بانکی همراه با رمز در کیف٬ خودداری کنند و در هنگام حضور در اماکن عمومی مراقبت بیشتری از اموال خود داشته باشند.
کشف ۳۵ کیلو تریاک در گیلان

احداله احدی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پی دریافت گزارش مردمی از فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

او با بیان اینکه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در تعامل با سربازان گمنام امام زمان (عج) با انجام مجموعه اقدامات پلیسی از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند، افزود: پس از تعقیب و مراقبت انجام شده توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، در هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از منزل شخصی قاچاقچی در شهرستان لاهیجان، ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و متهم ۶۰ ساله به همراه ۲ همدستش دستگیر شدند.

احدی با اشاره به اینکه ماموران مبارزه با مواد مخدر در عملیاتی دیگر، یک قاچاقچی که به همراه همدست خود در سطح شهرستان رشت در حال تردد بود را شناسایی کردند، اظهار داشت: ماموران پلیس خودرو پراید متهمان را متوقف و در بازرسی از خودروی مورد نظر ۱۰ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند از شهروندان خواست: هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار