کد خبر: ۸۰۲۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹ 04 December 2019

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سومین روز ثبت‌نام داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم از صبح امروز همزمان با سراسر کشور در ۵ حوزه انتخابیه اردبیل آغاز شد.

ثبت‌نام از داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۱۰ آذرماه در سراسر کشور آغاز شده و تا ۱۶ آذر ادامه دارد و داوطلبان می‌توانند به منظور اعلام داوطلبی خود در مهلت تعیین شده با همراه داشتن مدارک زیر به وزارت کشور، فرمانداری­‌های مراکز حوزه­‌های انتخابیه، سفارتخانه­‌ها، کنسولگری­‌ها یا نمایندگی ‌های سیاسی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور مراجعه و اقدام به تکمیل فرم ثبت نام نمایند.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام به شرح ذیل است:

اصل کارت ملی و یک نسخه تصویر آن
اصل شناسنامه عکس­دار و یک نسخه تصویر کلیه صفحات آن
یک قطعه عکس ۴*۳ جدید
اصل و یک نسخه تصویر آخرین مدرک تحصیلی معتبر (حداقل کارشناسی ارشد و یا معادل آن)
اصل و تصویر گواهی رسمی مبنی بر قبول استعفاء و عدم اشتغال در پست و مقام و مشاغل مشمول استعفای موضوع ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی
اصل و یک نسخه تصویر کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا کارت معافیت دائمی و یا مدرکی معتبر دال بر روشن بودن وضعیت مشمولین خدمت وظیفه عمومی.

** روزی آرام در ستاد انتخابات اردبیل

۱۴:۰۰ / در سومین روز ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی مجلس یازدهم، تنها ۳ نفر داوطلب در محل ستاد انتخابات حضور یافتند و تا این ساعت از چهره‌های شاخص برای ثبت‌نام مراجعه نکرده‌اند.


رقیه منافی

** نام‌نویسی جوان‌ترین داوطلب اردبیلی تا روز سوم/برای حل مشکلات جوانان در انتخابات مجلس شرکت می‌کنم

شاخص‌ترین و نام آشنا‌ترین داوطلب مجلس یازدهم در روز سوم ثبت نام در فرمانداری اردبیل، رقیه منافی بود که حوالی ساعت ۱۵ امروز وارد فرمانداری شد؛ وی متولد سال۱۳۶۷ بوده و دارای مدرک فوق لیسانس مدیریت مالی است.

داوطلب انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: علت شرکتم در انتخابات مجلس شورای اسلامی وجود دغدغه‌های فراوان نسبت به جوانان و استان اردبیل است که در صورت پیروزی در انتخابات برای حل این دغدغه‌ها نهایت تلاش خود را به کار خواهم بست.

منافی در خصوص تامین منابع هزینه‌های انتخاباتی خود، بیان داشت: همانند سال ۹۶ که در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اردبیل شرکت کرده بودم، سعی خواهم کرد هزینه‌های تبلیغاتی خود را مدیریت کنم و از طریق درآمد جزئی خودم در موارد خاص هزینه خواهم کرد.

 داوطلب انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: اعتقادی به چاپ عکس‌های بی‌شمار یا برگزاری مهمانی‌های انتخاباتی ندارم و صرفاً برای حل مشکلات جوانان پا به عرصه انتخابات گذاشته‌ام.

** در سومین روز ثبت نام در حوزه گرمی، شهرام باوفا از وزارت کشور و کریم تقی زاده از طریق فرمانداری گرمی نسبت به ثبت نام اقدام کردند.

** در حوزه انتخابیه شهرستان پارس آباد در روز سوم آقایان پرویز مهرداد، عباس جهانگیرزاده، بهمن عیسی زاده و جلال پور معصوم از طریق فرمانداری پارس آباد و محمد حسین محمدی از طریق وزارت کشور ثبت نام کردند.

** با اعلام اکبر صمدی فرماندار شهرستان مشگین شهر، امروز هیچ ثبت نامی از حوزه انتخابی مشگین شهر صورت نگرفته است.

** با اعلام فرماندار شهرستان خلخال، امروز هیچ داوطلبی برای ثبت نام در انتخابات مجلس یازدهم در ستاد انتخاباتی خلخال حضور نیافت.

** ثبت نام ۷ کاندیدا از حوزه اردبیل، نیر، نمین و سرعین

در حوزه‌ی انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین، امروز ۷ کاندیدا با مراجعه به فرمانداری اردبیل اقدام نام نویسی کردند که ۴ آقا و ۳ بانو تشکیل‌دهنده این ۷ داوطلب روز سوم بودند؛ بدین ترتیب مجموع ثبت نام کنندان از حوزه‌ اردبیل، نیر، نمین و سرعین در سه روز به ۲۲ نفر رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار