مرد جنایتکار که همسرش را به طرز هولناکی در خانه به قتل رسانده بود در شعبه یک دادگاه کیفری استان البرز به اتهام قتل عمد محاکمه شد.
کد خبر: ۸۰۲۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷ 03 December 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ این جنایت دوم اردیبهشت پارسال با اعلام خبر مرگ مرموز زنی جوان در خانه‌اش واقع در نظر آباد استان البرز در دستور کار پلیس قرار گرفت.

همسایه این زن در گفت‌و‌گو با مأموران پلیس گفت: درحال تعمیر خودرویم بودم که مرد همسایه سراسیمه به سراغم آمد و از مرگ همسرش خبر داد. با شروع تحقیقات کارآگاهان به بازجویی از همسر مقتول پرداختند که وی مدعی شد وقتی به خانه آمده با جسد همسرش در حالی که به نرده‌های خانه بسته شده بود رو‌به‌رو شده است. اما کارآگاهان به وی ظنین شدند و در بازجویی‌های فنی وی به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت: به همسرم شک داشتم. می‌خواستم گوشی تلفن همراه او را کنترل کنم که با هم درگیر شدیم او در همین حال شروع به فحاشی و خود‌زنی کرد برای اینکه صدای او بلند نشود پارچه‌ای را در دهانش گذاشتم و دستانش را به نرده بستم و بعد خانه را ترک کردم اما وقتی برگشتم مرده بود. به‌دنبال اظهارات این مرد کیفرخواست وی صادر و به اتهام قتل عمد در شعبه یک دادگاه کیفری استان البرز به ریاست قاضی قیومی وبا حضور قاضی رنجبر مستشار دادگاه محاکمه شد. در ابتدای جلسه اولیای دم خواستار قصاص متهم شدند آنگاه متهم در حالی که قتل عمد را قبول نداشت گفت من فکر نمی‌کردم که همسرم بمیرد او بشدت فریاد می‌زد واز ترس آبرو‌ریزی تصمیم گرفتم دهانش را ببندم وچون خود زنی می‌کرد دستانش را به نرده بستم.

پس از پایان جلسه دادگاه قضات برای صدور حکم وارد شور شدند.

برچسب ها: قتل ، تلفن همراه ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار