هواشناسی استان البرز با توجه به فعالیت سامانه بارشی در استان البرز به ویژه محور کوهستانی کرج - چالوس بارش برف را پیش‎بینی کرد.
کد خبر: ۸۰۲۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶ 03 December 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ منصور رحمانیان با اشاره به وضعیت جوی استان، اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی هواشناسی از فعالیت یک سامانه بارشی در منطقه البرز مرکزی حکایت دارد.

مدیرکل هواشناسی استان البرز با تاکید بر اینکه سامانه بارشی از روز گذشته وارد منطقه شده و تا عصر امروز شرایط جوی را تحت تاثیر قرار می‌دهد، گفت: وزش باد، رگبار شدید باران، بارش برف و رعد و برق از پیامدهای این سامانه خواهد بود.

وی همچنین با اشاره به بارش برف در ارتفاعات استان، گفت: کاهش محسوس دما و همچنین کاهش آلاینده‌های جوی پیش‌بینی می‌شود.

رحمانیان با اشاره به مه‌آلوده بودن برخی جاده‌های کوهستانی، گفت: برای محور کوهستانی و برف‌گیر کرج - چالوس بارش برف پیش‌بینی می شود، همچنین بیشینه سرعت باد در این محور ۲۵ کیلومتر بر ساعت است.

مدیرکل هواشناسی استان البرز در بخش دیگری به وضعیت جوی شهرستان‌های استان اشاره کرد و گفت: کمینه‌دمای هوای منطقه دیزین منفی ۷ درجه سانتی‌گراد است، در حال حاضر در این منطقه شاهد بارش برف هستیم.

وی همچنین برای همه شهرستان‌های استان بارش برف را پیش‌بینی کرد و گفت: کمینه دمای هوای بخش آسارا و شهرستان طالقان به ترتیب منفی ۵ و منفی ۲ درجه سانتی‌گراد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار