رئیس ستاد انتخابات استان البرز گفت: در حوزه انتخابیه شهرستان‌های کرج، فردیس و اشتهارد و ساوجبلاغ طی ۲ روز چهل و هشت نفر ثبت نام کردند.
کد خبر: ۸۰۲۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴ 03 December 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ رئیس ستاد انتخابات استان البرز گفت: تعداد ثبت نام کنندگان در روز دوم ۲۹ نفر در استان البرز بودند که از این تعداد ۲۷ نفر مربوط به شهرستان‌های کرج، فردیس و اشتهارد و ۲ نفر مربوطه به حوزه انتخابیه ساوجبلاغ است.فردی افزود: در این دو روز ۴۸ نفر ثبت نام کردند که ۳۸ نفر از آن ها مرد و ۱۰ نفر زن بوده و از نظر مدرک تحصیلی ۴۱ نفر دارای مدرک فوق لیسانس، یک نفر جانباز و ۶ نفر دارای مدرک دکتری هستند.
او گفت: ۷ نفر از این تعداد سابقه داوطلبی و ۴۱ نفر فاقد سابقه داوطلبی در ادوار گذشته هستند.رئیس ستاد انتخابات استان افزود: بیشترین تعداد دواطلبین در گروه سنی ۳۶ تا ۵۰ سال هستند که از این تعداد ۷ نفردر رده سنی بین ۳۰ تا ۳۵ سال، ۸ نفر در رده سنی ۳۶ تا ۴۰ سال، ۵ نفر در رده سنی ۴۱ تا ۴۵ سال، ۴ نفر در رده سنی ۴۶ تا ۵۰ سال، ۲ نفر در رده سنی ۵۱ تا ۵۵ سال و یک نفر هم در رده سنی ۵۶ تا ۶۰ سال است.فردی گفت: شغل افراد ثبت نام شده کارمند، فرهنگی، استاد دانشگاه، بازنشسته، وکیل، آزاد، بیکار و ... است.او افزود: امروز از ستاد انتخابات کرج بازدید داشتیم و کلیه عوامل اجرایی با امکانات و تجهیزات کافی مشغول ثبت نام بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار