کد خبر: ۸۰۲۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۷ 02 December 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، روز دوم ثبت نام از داوطلبین انتخابات مجلس یازدهم در حالی به پایان رسید که در برخی استان ها مانند کهگیلویه و بویراحمد ، به روز سرد و کم استقبال تعبیر شد .این روز هم خبرهای منتشره شامل حواشی و متن بود .
سید اسماعیل موسوی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در خصوص آخرین وضعیت تعداد ثبت نام داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی،‌گفت: تا ساعت ۱۸:۳۰ امروز(دوشنبه) آمار ثبت نام‌ها از روز گذشته عبارت است ۱۸۴۴ نفر که ۱۱درصد مربوط به خانم ها و ۸۹ درصد از آقایان هستند.
وی افزود: ۳.۳ درصد از مجموع ثبت نام کنندگان دارای تحصیلات حوزوی هستند،  ۱۲.۸ درصد دارای تحصیلات دکترا و ۷۶.۸ درصد دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و ۷.۱ درصد دارای مدارک لیسانس و کمتر از آن هستند.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: تعداد دیگری از ثبت‌نام کنندگان هستند که هنوز مرحله ثبت نام آنها تکمیل و نهایی نشده است. همچنین تعدادی دیگر هستند که کارشناسان ستاد انتخابات و ناظرین در حال کنترل مدارک آنها هستند و پس از تایید نهایی به آمار تعداد افراد ثبت نام شده طی دو روز نخست ثبت نام اضافه خواهند شد.
موسوی در پایان گفت که همچنان استان کهگیلویه و بویراحمد با تعداد ۹ نفر ثبت نامی کمترین میزان مشارکت در ثبت نام را دارند.
فرزند نوبخت هم پا به گود‌ رقابت در انتخابات گذاشت
توحید نوبخت، فرزند رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برای حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس از وزارت کشور برای حوزه انتخابیه رشت ثبت نام کرد.
ثبت‌نام مدیر مسئول روزنامه خراسان در انتخابات
در دومین روز از ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس یازدهم، محمدسعید احدیان مدیر مسئول روزنامه خراسان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.
احدیان: حاضرم تخریب شوم اما هزینه‌های انتخاباتی خود را اعلام کنم
محمدحسین احدیان بعد از ثبت‌نام در ستاد انتخابات کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پاسخ به این سوال که آیا حاضر هستید هزینه های انتخاباتی خود را برای مردم به‌صورت شفاف اعلام کنید؟ گفت: بله حتما، اگر کسی لیست هزینه های خود را اعلام نکند به او حق می دهم چون تخریب می شود، اما شخصا حاضرم تخریب بشوم اما این کار را انجام دهم.
احدیان خاطرنشان کرد: من قرار است از حوزه انتخابیه تهران در انتخابات مجلس یازدهم شرکت کنم.
وی درباره شفافیت اموال و دارایی نمایندگان و اینکه حاضر است آن را به مردم اعلام کند، افزود:‌ با اعلام لیست اموال بسیار موافق هستم. دلیل عمده اینکه با این کار موافق هستم به مطالبه مردم باز می‌گردد.
احدیان خاطرنشان کرد: من شخصاً اعلام آمادگی می‌کنم که لیست اموال و دارایی خود را به مردم اعلام کنم.
وی گفت:‌ اولین افرادی که لیست اموال و دارایی‌های خود را اعلام کنند بسیار مهم هستند و هر چه تعداد آنها در جامعه بیشتر شود از فضای تخریب فاصله خواهیم گرفت. ضمن اینکه افرادی که برای اولین بار لیست اموال و دارایی خود را اعلام می‌کنند خود را در معرض تخریب قرار داده‌اند.
مدیرمسئول روزنامه خراسان در مورد حضور آقای قالیباف در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: ما آخرین بحثی که داریم همان صحبت‌های آقای مصری است که گفته بودند آقای قالیباف برنامه‌ای برای شرکت در انتخابات مجلس ندارند اما فشار بر روی آقای قالیباف  برای حضور در انتخابات زیاد است و اصرارهای زیادی به ایشان برای شرکت در انتخابات می‌شود.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار