فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ اعلام کرد: امسال در راستای حمایت از اقشار نیازمند ۷۰ هزار سبد کالا میان نیازمندان تهران توزیع شد.
کد خبر: ۸۰۲۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵ 02 December 2019

به گزارش تابناک تهران، سردار محمدرضا یزدی فرمانده روز یکشنبه در یکصد و هفتاد و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران افزود: هدف گذاری شده بود که امسال بیش از ۲ هزار و ۵۰۰‌ جهیزیه در اختیار نیازمندان قرار گیرد که تاکنون بخش زیادی از انجام شده است.

وی با بیان اینکه یکهزار و ۶۰۰ گروه جهادی در تهران تشکیل شده است، گفت: ۸۵۰ گروه محله محور و ۷۵۰ گروه جهادی جغرافیا محور هستند و به شهروندان خدمت رسانی می کنند.

به گفته سردار یزدی، همچنین تا کنون‌ ۲۷۰ عنوان کتاب به چاپ رسانده‌ایم که از این تعداد ۱۵ عنوان کتاب به سه زبان عربی، انگلیسی و فرانسه ترجمه شده است.  

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در چهلمین سالگرد تاسیس بسیج زمانی که از بسیج و بسیجیان صحبت می‌شود، شجاعت، شهادت، اخلاص به ذهن‌ها می‌آید، گفت: در طول این ۴۰ سال مردم دیدند که بسیجیان چه دستاوردهایی برای انقلاب اسلامی داشته اند.

سردار یزدی ادامه داد: در سیل و زلزله امسال بسیجیان با تمام توان در مازنداران، گلستان و خوزستان حضوری فعال داشتند.

وی ادامه داد: در سیل اخیر زمانی که سیل‌بندها در سوسنگرد از بین رفت بسیجیان با فداکاری سیل‌بندها ترمیم شد و آنجا گفتم ای کاش به جای پتروس فداکار، فداکاری این بسیجیان در کتاب‌ها انتشار شود.

سردار یزدی همچنین گفت که امروز بسیج در کنار خدمات رسانی در حوزه شرکت‌های دانش بنیان حضور فعالی دارد.

وی ادامه دارد: بسیج در راستای مبارزه با آسیب‌ها اجتماعی وارد فاز جدیدی شده و در حوزه اعتیاد ورود کردیم؛ همچنین در حوزه آموزش‌های پیشگیری از اعتیاد به دانشگاه‌ها، مدارس و سازمان‌ها ورود کرده‌ایم.

سردار یزدی با اشاره سپاه تهران بزرگ در راستای مبارزه با مواد مخدر اقدام یه تاسیس مرکز ترک اعتیاد کرده است، گفت: امروز می‌توانیم این ادعا را بکنیم که ۷۰ درصد از کسانی که در این مرکز ترک اعتیاد سپاه محمد رسول الله صیانت می‌شود حرفه‌ای فرا می‌گیرند و بر اساس آن برای آن‌ها اشتغال زایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در هر صحنه‌ای مردم حضور پیدا کردند موفق بودیم و در فتنه اخیر اگر نبودند مردم مشکلات ما دوچندان می‌شد.

سردار یزدی تاکید کرد: باید در رفع مشکلات شهری و اجتماعی از مردم کمک بخواهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار