اسدالله حیدری گفت: عاملان تمسخر کودک زباله گرد و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی، شامگاه یکشنبه توسط نیروهای اطلاعات سپاه دستگیر شده اند.
کد خبر: ۸۰۲۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰ 02 December 2019
به گزارش «تابناک البرز»؛ مدیر کل بهزیستی البرز درباره جزئیات ماجرای کودک زباله گرد وقوع این ماجرا در استان را تائید کرد و گفت: همکاران اورژانس بهزیستی صبح امروز برای پیگیری این موضوع به دادستانی فردیس اعزام شده اند. 
 اسدالله حیدری افزود: در تماسی که با حاجی رضا شاکرمی دادستان عمومی و انقلاب استان البرز داشتم عاملان استهزا  و تمسخر کودک زباله گرد و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی، شامگاه یکشنبه توسط نیروهای اطلاعات سپاه دستگیر شده اند. 
 وی با اشاره به اینکه اورژانس بهزیستی البرز با پیدا کردن آدرس کودک زباله گرد درصدد آغاز مداخلات به این پرونده هستند، اظهار داشت:  زمانی که مدعی العموم ورود پیدا می کند با توجه به قانون حمایت از کودکان، هر دستگاه، ان. جی . او یا موسسه ای که مرتبط با کوکان باشد می تواند شکایت کند. 
 مدیر کل بهزیستی استان البرز تصریح کرد: دادستان فردیس به عنوان مدعی العموم به موضوع ورود پیدا کرده است و بهزیستی البرز حمایت های لازم را از این کودک انجام خواهد داشد و شکایت را دادستانی پیگیری می کند. 
 اسدالله حیدری با اشاره به اینکه دو فرد خاطی در شهرستان فردیس دستگیر شده اند، خاطر نشان داشت: چند دستگاه متولی حمایت از کودکان هستند و بهزیستی یکی از همان دستگاه ها است اما به احتمال قوی این کودک اتباغ یا غیر ایرانی باشد که البته این موضوع ما را با محدودیت هایی مواجه می کند.  
برچسب ها: کودکان کار ، آزار ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار