با برترین مدل‌های معرفی شده در سال ۲۰۱۹ با قیمت کمتر از ۴ میلیون تومان آشنا شوید.
کد خبر: ۸۰۲۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۵ 02 December 2019

به گزارش تابناک سمنان: در ادامه بررسی بهترین تلفن‌های هوشمند سال ۲۰۱۹ بر اساس بازه قیمتی، به میان‌رده‌های قدرتمند بین ۳ تا ۴ میلیون تومان رسیدیم. به جرات می‌توان گفت گوشی‌های میان‌رده در این دسته از بهترین‌های بازار بوده و می‌توانند تمامی نیاز‌های کاربران را رفع کنند. برای خرید یک تلفن هوشمند همه فن حریف، نیازی نیست بیش از ۴ میلیون تومان خرج کنید، تمامی مدل‌های کمتر از ۴ میلیون تومان هم از نظر سخت افزاری و نرم افزاری، هم از نظر دوربین، کیفیت صفحه نمایش و بطور کلی بازدهی، جزو موارد برتر بازار هستند و در عین حال قیمتی مناسب نیز دارند. البته با افزایش قیمت دلار در ایران، قیمت این مدل‌های میان‌رده نیز افزایش پیدا کرده، اما در بازار جهانی، پرطرفدارترین مدل‌های موجود در همین دسته قرار می‌گیرند. از این رو تمامی شرکت‌های مطرح بهترین تلاش خود را برای ارائه قدرتمندترین و با کیفیت‌ترین تلفن همراه با قیمت حدود ۲۰۰ تا ۲۵۰ دلار خریداران را به خود جلب کرده و بازار را در اختیار بگیرند. در این بازه قیمت مدل‌های فراوانی و با کیفیتی وجود دارد که انتخاب را کمی سخت می‌د، اما در این گزارش به پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین تلفن‌های هوشمند در بازه بین ۳ تا ۴ میلیون تومان پرداخته‌ایم، مدل‌هایی که همراه با مشخصات فنی بالا، نظر مثبت خریداران را نیز کسب کرده‌اند. با ما همراه باشید:

معرفی بهترین گوشی‌های ۲۰۱۹ با قیمت کمتر از چهار میلیون تومان

برند: سامسونگ

مدل: گلکسی M30

طرفداران تلفن هوشمند به خوبی با سری جدید میان‌رده‌های سامسونگ با نام گلکسی M آشنایی دارند. با وجود تنوع بالا سری گلکسی A، سامسونگ برای سری M چندین مدل محدود را تولید کرده که شامل ۳ مدل اصلی و دو مدل فرعی با پسوند S می‌شود که تازه معرفی شده و در تمامی بازار‌های جهانی یافت نمی‌شود. اما مدل گلکسی M30 که بهترین مدل سری M محسوب می‌شود، با امکانات خوب و قیمت حدود ۳ میلیون تومان، اولین گزینه این گزارش است. M30 از دو شاخصه بسیار پر اهمیت برای خریداران بهره می‌برد، یک نمایشگر بسیار با کیفیت سوپرآمولد با اندازه ۶.۴ اینچ و تراکم پیکسلی ۴۰۴ پیکسل در هر اینچ و دیگری باتری با ظریت بسیار بالا ۵ هزار میلی‌آمپر با طول عمر بیشتر از رقبا که در صورت استفاده نسبتا زیاد، تا بیش از دوروز هم دوام می‌آورد. پردازنده اکسینوس ۷۹۰۴ شاید تنها مورد پایین‌تر از انتظار گلکسی M30 باشد، زیرا با وجود حافظه رم ۴ گیگابایت، قدرت و سرعت پردازش این مدل را در حد متوسط نگه‌می‌دارد. اما غیر از آن دوربین دوربین اصلی سه‌گاته، دوربین سلفی ۶ مگاپیکسلی، اندروید ۹، حسگر اثر انگشت فیزیکی و شارژ سریع ۱۵ واتی از دیگر شاخصه‌های مثبت گلکسی M30 هستند.

سامسونگ گلکسی M30 برای مدل ۶۴ گیگابایتی، با قیمت حدود ۳ میلیون تا ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

معرفی بهترین گوشی‌های ۲۰۱۹ با قیمت کمتر از چهار میلیون تومان

برند: هوآوی

مدل: P30 لایت

با توجه به محدودیت‌های اعمال شده بر اثر تحریم‌های آمریکا در پرچمداران میت ۳۰، این پرچمداران حضور پرروغی در بازار‌های بین المللی نداشتند و در خود چین به فروش رفتند. اما پرچمدار نیمه اول سال ۲۰۱۹ هوآوی یعنی سری پی‌۳۰، وضع دیگری داشت. این سری با سه مدل پی ۳۰، پی ۳۰ پرو و پی ۳۰ لایت توانست در بازار‌های بین‌المللی نیز طرفداران بسیاری پیدا کند. مدل پی‌۳۰ لایت ارزان‌ترین مدل این سری یک مدل میان‌رده با کیفیت است که ارزش خرید بالایی دارد. البته پی ۳۰ لایت بهترین مدل این فهرست نیست، اما از محبوب‌ترین میان‌رده‌های هوآوی محسوب می‌شود. این مدل دارای پردازنده کایرین ۷۱۰ است که با ۴ گیگابایت حافظه رم، برای انجام تمامی پردازش‌های نیمه سنگیم مناسب است. نمایشگر ۶.۱ اینچی IPS با بریدگی قطره‌ای شکل برای دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی و حاشیه نسبتا باریک همراه است. د پشت گوشی نیز دوربین سه‌گانه با سنسور‌های ۲۴ + ۸ + ۲ مگاپیکسل با کیفیت بالایی که دارد از اصلی‌ترین نقاط قوت پی ۳۰ لایت به شمار می‌رود. حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت برای ذخیره حجم زیادی از اطلاعات کایت می‌کند و اندروید ۹ به همراه رابط کاربری EMUI ۹.۰ نیزبا سرعت و روان است. باتری با ظرفیت ۳۳۴۰ میلی‌آمپر و شارژ سریع ۱۸ واتی از دیگر ویژگی‌های این مدل هستند.

هوآوی P30 لایت برای مدل ۱۲۸ گیگابایتی، با قیمت حدود ۳ میلیون ۲۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

معرفی بهترین گوشی‌های ۲۰۱۹ با قیمت کمتر از چهار میلیون تومان

برند: شیائومی

مدل: نوت ۸ پرو

سری نوت شیائومی یکی از محبوب‌ترین تولیدات این شرکت در دسته تلفن‌های هوشمند است که در سال ۲۰۱۹ به مدل هشتم خود رسید. نوت ۸ و نوت ۸ پرو هر دو از بهتین میان‌رده‌های بازار هستند، در گزارش قبلی مدل نوت ۸ را در رده تلفن‌های هوشمند کمتر از ۳ میلیون تومان معرفی کردیم، حال مدل نوت ۸ پرو نیز در رده تلفن‌های هوشمند کمتر از ۴ میلیون تومان، در میان انتخاب‌های ما قرار می‌گیرد. این مدل دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی IPS است که با تراکم پیکسلی مناسب، کیفیت قابل قبولی دارد. این صفحه نمایش با محافظ شیشه‌ای گلوریا گلس ۵ محافظت می‌شود، قاب پشتی گوشی نیز با از شیشه تشکیل شده است. پردازنده مدیاتک هلیو G۹۰T به همراه ۶ گیگابایت حافظه رم برای یک گوشی میان‌رده کافی به نظر می‌رسد، هرچند بهتر بود شیائومی از پردازنده‌های شرکت کوالکام بهره می‌برد. از برترین ویژگی‌های این مدل می‌توان به دوربین چهار گانه با سنسور اصلی ۶۴ گیگابایت اشاره کرد که کیفیت بالایی دارد، سه دوربین دیگر اصلی نوت ۸ پرو به ترتیب از ۸ مگاپیکسلی فوق عریض، ۲ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی میق تشکیل شده است. دوربین سلفی نیز دارای سنسور ۲۰ مگاپیکسلی است. با خرید این مدل به سیستم عامل اندروید ۹، باتری با ظرفیت ۴ هزار ۵۰۰ میلی‌آمپر و شارژ سریع ۱۸ واتی دسترسی خواهید داشت.

شیائومی نوت ۸ پرو برای مدل ۶۴ گیگابایتی، با قیمت حدود ۳ میلیون ۸۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

معرفی بهترین گوشی‌های ۲۰۱۹ با قیمت کمتر از چهار میلیون تومان

برند: هوآوی

مدل: Y9 پرایم

به طور کلی سری Y9 هوآوی از مدل‌های بسیار با کیفیتی تشکیل شده است، اما یکی از جدیدترین مدل‌های سری Y9 با ظاهری متفاوت و جذاب، نیامده طرفداران بسیاری پیدا کرده و از مدل‌های باکیفیت کمتر از ۴ میلیون تومان است. Y9 پرایم شباهت زیادی به مدل شیائومی K۲۰ (Mi ۹T) دارد، علت آن نمایشگر تمام صفحه و دوربین سلفی پاپ‌آپ این مدل است که به صرت مکانیکی کار می‌کند و در قسمت بالا سمت چپ قاب گوشی، قرار گرفته است. این مدل نیز از پردازنده کایرین ۷۱۰ و ۴ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد. دوربین سه‌گانه اصلی با سنسور‌های ۱۶ + ۸ + ۲ مگاپیکسل و دوربین سلفی پاپ‌آپ از ویزگی‌های مثبت این مدل به شمار می‌رود. اندروید ۹ و باتری با ظرفیت ۴ هزار میلی‌آمپر از دیگر ویژگی‌های Y9 پرایم به شمار می‌رود.

هوآوی Y9 پرایم برای مدل ۱۲۸ گیگابایتی، با قیمت حدود ۳ میلیون ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

معرفی بهترین گوشی‌های ۲۰۱۹ با قیمت کمتر از چهار میلیون تومان

برند: سامسونگ

مدل: گلکسی A50

هنوز آماری از مقدار فروش مدل‌های مختلف سامسونگ در سال جاری منتشر نشده است، اما با توجه به محبوبیت و فروش بالا A50 در بازار، به جرات می‌توان این مدل را جزو دو تلفن هوشمند پرفروش سامسونگ در سال ۲۰۱۹ نامید. به نظر بسیاری از کارشناسان، A50 بهترین میان‌رده سامسونگ است. مدلی با مشخصات فنی عالی و قیمت مناسب که ارزش خرید بالایی دارد و شاید به سختی کسی را می‌توان پیدا کرد که از خرید گلکسی A50 ناراضی است. سامسونگ در گلکسی A50 از پردازنده قدرتمند اکسینوس ۹۶۱۰ به همراه ۴ گیگابایت حافظه رم استفاده کرده که برایا نجام تمام کار‌های سنگین مناسب است. نمایشگر این مدل دقیقا برابر با نمایشگر مدل M30 است و از این رو دیدن فیلم‌ها و انجام بازی‌های HD در آن بسیار لذت بخش خواهد بود. دوربین سه‌گانه با سنسور‌های ۲۵ + ۸ + ۵ و دوربین سلفی باکیفیت ۲۵ مگاپیکسلی، یکی از نقاط قوت گلکسی A50 هستند که از این نظر در میان مدل‌های میان‌رده، کمتر رقیبی برای A50 یافت می‌شود، البته کیفیت این دوربین با مدل‌های پرچمدار فاصله دارد. حسگر اثر انگشت سریع در زیر نمایشگر نیز از ویژگی‌های برتر این گلکسی A50 محسوب می‌شود. در کنار این موارد، اندروید ۹، باتری ۴ هزار میلی آمپری، شارژ سریع ۱۵ واتی و به طور کلی سرعت پردازش بالا، از شاخصه‌های مثبت این مدل هستند.

سامسونگ گلکسی A50 برای مدل ۱۲۸ گیگابایتی، با قیمت حدود ۳ میلیون ۱۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

معرفی بهترین گوشی‌های ۲۰۱۹ با قیمت کمتر از چهار میلیون تومان

برند: شیائومی

مدل: می ۹ لایت

اگر به دنبال خرید یک پرچمدار اقتصادی می‌گردید می ۹ هوآوی بهترین انتخاب خواهد بود، اما در بخش میان‌رده‌های باکیفیت و اقتصادی نیز دیگر مدل‌های سری می ۹ مانند می ۹ لایت، می ۹ SE یا می ۹ تی می‌توانند گزینه‌های خوبی باشند. به عنوان مثال مدل می ۹ لایت با قیمت کمتر از ۴ میلیون تومان، دارای مشخصاتی همچون یک پرچمدار است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. در نگاه اول، طراحی زیبا و رنگ بندی جذاب می ۹ لایت، نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. این مدل تمام از روکش شیشه‌ای ساخته شده و نمایشگر سوپر آمولد ۶.۴ اینچی آن نیز با شیشه گلوریا گلس ۵ محافظت می‌شود. اسنپدراگون ۷۱۰ و ۶ گیگابایت حافظه رم، کاربران را در هیچ نوع پردازش سنگینی دچار مشکل نخواهد کرد و به راحتی بازی‌های HD را نیز اجرا می‌کند. می ۹ لایت به واسطه دوربین‌های باکیفیتی که دارد، یکی از مدل‌های محبوب برای طرفداران عکاسی است. دوربین اصلی این گوشی از سه سنسور ۴۸ + ۸ +۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است، دوربین سلفی نیز ۳۲ مگاپیکسلی کیفیت دارد، از نظر تصویربرداری و فیلم برداری، می ۹ لایت یکی از بی نقص‌ترین میان‌رده‌های بازار به شمار می‌رود. این مدل رایط کاربری سبک و روانی دارد و کار با آن لذت بخش است. اندروید ۹ و باتری با ظرفیت ۴۰۳۰ میلی‌آمپر، از کمترین قابلیت‌های مثبت می ۹ لایت به شمار می‌رود.

شیائومی می ۹ لایت برای مدل ۶۴ گیگابایتی، با قیمت حدود ۳ میلیون ۸۰۰ هزار تا ۹۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

گزارش از عبدالله مطیع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار