فرماندار نظرآباد گفت: بخش عمده فعالیت‌های فرمانداری به رفع موانع تولید و مشکلات تولید شهرستان اختصاص دارد.
کد خبر: ۸۰۱۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱ 01 December 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ فرماندار شهرستان نظرآباد با بیان این که، حوزه صنعت شهرستان نظرآباد نقطه قوت این شهر به شمار می‌آید، گفت: دو شهرک صنعتی مستقر و دو شهرک صنعتی مصوب در نظرآباد وجود دارد که می‌تواند کمک شایانی به بهبود فضای اقتصادی استان داشته باشد.

فرماندار نظرآباد با بیان اینکه شهرک صنعتی دولتی نظرآباد بیش از ۴۸۰ واحد مستقر دارد، افزود: حدود ۲۵۰ واحد از شهرک صنعتی فعال است. البته حل مشکلات واحد‌های صنعتی در دستورکار قرار دارد.

صادقلو با اشاره به اینکه احیای واحد‌های صنعتی که به خواب رفته‌اند اولویت کاری فرمانداری نظرآباد است، گفت: بخش عمده فعالیت‌ها به رفع موانع تولید و مشکلات تولید شهرستان مربوط می‌شود.

او گفت: طبق دستوالعمل استاندار، جلسات رونق تولید با حضور مدیران مرتبط مشکل و صاحبان صنایع برگزار می‌شود و به احصای مشکلات خواهیم پرداخت؛ اگر مشکل شهرستانی حل نشود به کارگروه استان ارجاع خواهیم داد.

فرمانداری نظرآباد با بیان اینکه سعی داریم در ابتدا اشتغال موجود را حفاظت کنیم،گفت:شهرک صنعتی غیردولتی سپهر شرایط نسبی خوبی را دارد، یک شهرک صنعتی دیگر نیز در نجم‌آباد کلنگ زنی شده است و در حال حاضر مشغول تأمین نیاز‌های شهرک صنعتی در حال تأسیس هستیم.

او با بیان اینکه ظرفیت این را داریم واحد‌های صنعتی دیگری به نظرآباد اضافه کنیم، گفت: طی یک ماه گذشته حدود ۲۰ میلیارد تسهیلات رونق تولید به ۷ واحد صنعتی ارائه شده است.

برچسب ها: فرماندار ، صنعت ، نظرآباد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار