مدیر کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویر احمد؛
با آغاز بکار طرح آبادانی و پیشرفت لنده توسط بنیاد مستضعفان یکی از حوزه های که با نگاه ویژه مورد توجه قرار گرفت توسعه زیر ساخت های آموزشی و حمایت از دانش آموزان این منطقه محروم از کشور بود.
کد خبر: ۸۰۱۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲ 30 November 2019

با آغاز بکار طرح آبادانی و پیشرفت لنده توسط بنیاد مستضعفان یکی از حوزه های که با نگاه ویژه مورد توجه بنیاد قرار گرفت توسعه زیر ساخت های آموزشی و حمایت از دانش آموزان این منطقه محروم از کشور بود. اقدامات ماندگاری که باعث گردید همزمان با آغاز سال تحصیلی ۹۸ دانش آموزان و معلمان لنده ای در فضاهای آموزشی زیبا با در اختیار داشتن وسایل و تجهیزات سخت افزاری به روز فعالیت علمی خود را آغاز نمایند تا امروز زارع پور در راس اداره کل آموزش و پرورش استان خدمات انجام گرفته را تشریح و به نمایندگی از جامعه فرهنگی این استان از مجموعه بنیاد مستضعفان-علوی تقدیر نماید.

خدمات بنیاد مستضعفان در حوزه آموزش و پرورش قابل تقدیر است

تابناک کهگیلویه و بویراحمد -هادی زارع پور اظهار داشت؛ خوشبختانه طی یک سال گذشته نشست های مختلفی با مسئولین ارشد بنیاد و نماینده بنیاد در سطح استان صورت گرفت که پیرو این جلسات عزیزان 10 کلاس درس را در شهرستان لنده تعهد کردند احداث نمایند و به آموزش و پرورش تحویل دهند.

وی افزود؛ یک مدرسه 6 کلاسه ، یک مدرسه 2 کلاسه و دو مدرسه 1کلاسه از جمله تعهدات بنیاد بود که به خوبی این تعهد در حال انجام است تا بخش مهمی از مشکلات ما در حوزه تامین فضا های فیزیکی مرتفع گردد.

زارع پور یاد آور شد؛ در این شهرستان یک مدرسه خیر ساز داشتیم که مدت زیادی بود نیمه کاره رها شد تا اینکه خوشبختانه بنیاد با کمک 460 میلیون تومانی برای تکمیل این پروژه در شهرک فجر لنده که یک از مناطق بسیار نیازمند به فضای آموزشی بود به کمک ما آمد که امیدواریم انشاالله بزودی این مدرسه نیز تکمیل در اختیار دانش آموزان این منطقه تحویل گردد.

مدیر کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویر احمد بیان داشت؛ بنیاد علاوه بر موارد ذکر شده در زمینه تعمیر و بازسازی برخی مدارس و مرکز دار آلقران این شهرستان نیز همکاری‌های بسیار خوبی با آموزش و پرورش داشت.

هادی زارع پور همچنین به حمایت های بنیاد از دانش آموزان مناطق روستایی اشاره و گفت؛ حدود یک هزار و ۲۱۲ دست لباس و کفش برای دانش آموزان مناطق روستایی شهرستان لنده توسط بنیاد تامین شد و در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفت که در سال تحصیلی ۹۷ بین دانش آموزان توزیع گردید.

وی تامین ملزومات آموزشی برای دانش آموزان این منطقه محروم از دیگر اقدامات بنیاد برشمرد و بیان داشت؛ یک هزار و ۳۵۵ بسته آموزشی د اختیار آموزش وپرورش قرار داده شد که همزمان با آغاز سال تحصیلی طی مراسمی این بسته های آموزشی به دانش آموزان اهدا شدند.

زارع پور در ادامه تشریح اقدامات بنیاد مستضعفان در شهرستان لنده عنوان کرد؛ از جمله نیازمندی های اساسی مدارس ما در حوزه تجهیزات سخت افزاری و وسایل سرمایشی و گرمایشی بود که در این راستا نیز بنیاد به کمک مدارس و دانش آموزان ما در این منطقه آمد و تجهیزات و وسایل از جمله پرینتر، کپی ، پروژکتور، پرده نمایش ، برد هوشمند ، رایانه ، آبسردکن ، کولر آبی ، کولر اسپلیتر ایستاده به تعداد 262 دستگاه در اختیار آموزش و پرورش لنده قرار گرفت تا بخش زیادی از مشکلات ما در مجموعه بزرگ آموزش وپرورش لنده حل شود.

مدیر کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویر احمد با تقدیر از حمایت های بنیاد مستضعفان در برگزاری آزمون سراسری کنکور در این شهرستان گفت؛ بنیاد در زمینه خرید کُتب کمک درسی کنکور که نیاز ضروری بخش زیادی از دانش آموزان بی بضاعت این منطقه محروم بود ورود کرد و در این راستا خرید 60 میلیون تومان کتاب های کمک آموزشی اقدام ارزشمند بنیاد در حمایت از دانش آموزان کنکوری ما بود.
هادی زارع پور خاطرنشان کرد: به مجموع همکاری‌های بنیاد علوی باید به برگزاری دو مرحله کنکور آزمایشی برای مقطع متوسطه دوم در شهرستان لنده هم اشاره کرد و از این عزیزان تقدیر ویژه‌ای داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در پایان به نمایندگی از جامعه فرهنگی استان از زحمات مدیران عامل محترم سابق و فعلی بنیاد مستضعفان-علوی و همکاران شهرستانی، نماینده محترم بنیاد در استان کهگیلویه و بویر احمد که با نگاه دلسوزانه خود حمایت ویژه از دانش آموزان این منطقه محروم را داشتند تقدیر و تشکر کرد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شهروند لنده ای
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
واقعا که خوب بلدید چکار کنید.یک حمایت و بهم زدن برنامه چندین ماهه رقیبان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار