کد خبر: ۸۰۱۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱ 21 August 2015

رشت - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی لاهیجان از متلاشی شدن باند چهار نفره سارقان به عنف در این شهرستان خبر داد.





به گزارش عصر پنجشنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، سرهنگ محمود قاسمی گفت: در پی وقوع سرقت یک دستگاه خودرو با توسل به زور و تهدید چاقو در لنگرود، مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی لاهیجان قرار گرفت.
وی با بیان اینکه کارآگاهان با اقدامات نامحسوس پلیسی و سرنخ های موجود مخفیگاه سارقان زورگیر را در یکی از روستاهای اطراف لاهیجان شناسایی کردند، افزود: ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضایی، سارقان را که دو مرد 27 ساله و یک زن و شوهر 34 و 27 ساله بودند، دستگیر کردند.
سرهنگ قاسمی با بیان اینکه از مخفیگاه متهمان مقداری از اموال سرقتی از قبیل کپسول گاز، چراغ خودرو، چند دستگاه گوشی تلفن همراه، کیف زنانه و... کشف شد، گفت: متهمان در تحقیقات اولیه به دو فقره سرقت خودرو در شهرستان های لاهیجان و لنگرود به زور تهدید و چاقو، یک فقره سرقت موتورسیکلت و دو فقره سرقت منزل در خشکبیجار رشت و چمخاله لنگرود اعتراف کردند.
وی با اشاره به اینکه متهمان پس از بازسازی صحنه های سرقت و تکمیل پرونده با قرار وثیقه به میزان یک میلیارد تومان روانه زندان شدند، ادامه داد: تحقیقات از متهمان برای کشف سرقت های احتمالی دیگر ادامه دارد.

* دستگیری سارقان داخل خودرو با هفت فقره سرقت در لاهیجان
سرهنگ قاسمی فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان همچنین گفت: دو سارق وسایل داخل خودرو هنگام بررسی خودروهای پارک شده در حاشیه خیابان، شناسایی و بازداشت شدند.
وی اظهار کرد: یکی از گشت های انتظامی کلانتری 11 تختی هنگام گشت زنی به یک دستگاه خودروی سواری که سرنشین آن در حال بررسی درب خودروهای پارک شده بود، مشکوک شده و با اطمینان از اینکه هر دو نفر سارق خودرو هستند، آنان را در یک عملیات ضربتی بازداشت کردند.
سرهنگ قاسمی اضافه کرد: متهمان 44 و 31 ساله در بازجویی های فنی پلیسی به هفت فقره سرقت داخل خودرو اعتراف و پرونده آنان برای سیر مراحل قانونی تحول مقامات قضایی شد.
شهرستان لاهیجان در 40 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار