کد خبر: ۸۰۰۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۱ 27 November 2019

علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت جاده‌های مازندران و همچنین اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای استان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در مسیر شمال به‌صورت پرحجم و روان  بوده و از لحاظ جوی نیز مشکلی نداریم.

وی افزود: باتوجه به اینکه معمولا در روزهای پایانی هر هفته شاهد افزایش حجم ترافیک در محورهای مازندران هستیم توصیه ما به رانندگان علاوه بر توجه به توصیه‌های پلیس تجهیز خودروها به تجهیزات زمستان به‌ویژه زنجیرچرخ است.

رئیس پلیس راه مازندران درباره محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مازندران، گفت: محدودیت‌های ترافیکی از ظهر امروز در محورهای استان آغاز شده و تا بامداد روز شنبه ادامه خواهد داشت.

این مسؤول با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی کماکان از محور هراز، اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 امروز و همچنین از ساعت 6 تا 24 روزهای پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

قدمی با بیان اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت همچنان از محور کندوان ممنوع است، تصریح کرد: همچنین محور کندوان روز جمعه یک‌طرفه می‌شود.

وی یادآور شد: بحث یک‌طرفه شدن محور کیاسر نیز به‌صورت مقطعی در دستور کار قرار دارد که در صورت بروز ترافیک اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان خاطرنشان کرد: همچنین احتمال ریزش در محورهای کوهستانی استان وجود دارد که ضرورت دارد رانندگان به این مهم توجه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار