مدیرکل میراث‌فرهنگی ایلام
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام گفت: در سال جاری تعداد یک هزار و ۷۳۲ مورد نظارت و بازرسی از اماکن گردشگری استان انجام شده است.
کد خبر: ۸۰۰۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 27 November 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ عبدالمالک شنبه زاده اظهار کرد: این بازدیدها در راستای تشدید نظارت های ویژه به منظور کنترل کیفیت خدمات در واحدهای گردشگری استان اعم از مراکز اقامتی، پذیرایی و مجتمع‌های خدمات رفاهی انجام شده است.

وی افزود: از این تعداد  ۵۳۸ فقره بازدید و نظارت بر مراکز اقامتی ، تعداد ۴۱۲ مورد نظارت بر رستوران ها و مراکز پذیراهی بین راهی، تعداد ۲۵۸ مورد بازدیدهای نظارتی از دفاتر خدمات مسافرتی و تعداد ۵۲۴ مورد بازدید از مراکز اقامتی موقت شامل کمپ ها ، مهمانسراها ، خانه مسافرها و .. بوده است.

شنبه زاده با بیان اینکه بازرسی و نظارت ها در قالب ۴ اکیپ نظارتی در سطح استان وبا اولویت شهرهای گردشگرپذیر صورت گرفته، اضافه کرد: در اقدامات نظارتی از مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز پذیرایی و .. ۱۸ مورد تشویق ، ۲۰۴ مورد تذکر و ۴ فقره اخطار کتبی اعلام شده است.

وی ادامه داد: این بازرسی ها با همکاری سایر دستگاه های نظارتی از جمله دانشگاه علوم پزشکی، اماکن عمومی، بازرگانی و تعزیرات حکومتی به عمل آمده است.

شنبه زاده گفت: تمامی واحدهای خدمات رسانی به مسافران و گردشگران در همه ابعاد اعم از اسکان، رفاه، خدمات بهداشتی و درمان، خدمات پذیرایی وخدمات رفاهی و سرگرمی مورد نظارت و بازرسی قرار می گیرند./ح

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار