بهمن روشنی در گفتگو با تابناک:
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه موفق به اخذ مجوز پذیرش بیماران بین الملل از وزارت بهداشت برای هشت مرکز درمانی شده است.
کد خبر: ۸۰۰۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 27 November 2019

بهمن روشنی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: گردشگری یک منبع درآمد مطمئن و اشتغال زاست که نقش مثبتی در اقتصاد کشور دارد بر همین مبنا سعی کردیم مانند سایر کشورها راه کارهای مناسب مانند به کار گیری پزشکان درجه یک و استفاده از تکنو لوژهای پیشرفته با قیمت های ارزان برای بیماران خارجی را جذب کنیم.

وی خاطر نشان کرد: کرمانشاه استانی باظرفیت های طبیعی و فرهنگی است همچنین همجوار بودن با کشور عراق و کردستان سبب شده ورودگردشگران به این کشور آسانتر باشد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: در سال ۹۶، ۱۶۸ بیمار بین المللی در مراکز درمانی استان پذیرش شدند که در سال گذشته به ۴۹۰ نفر رسید و این به نسبت استانهای بزرگ کشور رقم کمی است به همین خاطر دانشگاه علوم پزشکی در حوزه معاونت درمان، اقداماتی از قبیل واحد آی پی دی جهت ارائه خدمات در سریع ترین زمان برای خدمت به کلیه بیماران خارجی تاسیس شد.

روشنی تصریح کرد:پذیرش بیماران بین الملل حضوری در مراکز درمانی به سه زبان انگلیسی، کردی و عربی صورت می گیرد، همچنین می توانند از طریق سایت از پذیرش مراکز درمانی اطلاع یابند.

وی ابراز کرد: و مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع) به عنوان بزرگترین مرکز تشخیصی درمانی درغرب کشور با دارا بودن امکانات جراحی عمومی، مغز و اعصاب، اورولوژی، زنان، مرکز رادیوتراپی، شیمی درمانی و دیالیز و مرکز آموزشی درمانی امام علی(ع) به عنوان بزرگترین مرکز جراحی قلب و آنژیوگرافی از جمله این مراکز است.

وی در پایان تصریح کرد: مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) با دارا بودن مرکز جراحی چشم، گوش، حلق و بینی، مرکز درمانی دکتر محمد کرمانشاهی با دارا بودن تخصص اطفال، مرکز آموزشی درمانی معتضدی با دارا بودن تخصص زنان ونازایی، بیمارستان عمومی شهدا وابسته به تامین اجتماعی، بیمارستان امام حسین(ع) وابسته به سپاه و بیمارستان خصوصی بیستون از دیگر مراکز پذیرش بیماران بین الملل هستند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار