مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه با دعوت از عکاسان کرمانشاهی برای حضور در مسابقه ملی «خوشه» گفت: مهلت ارسال آثار تا پایان آذرماه است.
کد خبر: ۸۰۰۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰ 26 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر، ماشالله ارویسی اظهار داشت: نان و گندم در زندگی ما ایرانیان جایگاه ویژه ای دارد و تاثیر آن بر فرهنگ، اقتصاد، روابط اجتماعی و حتی سیاست ما مستقیم و غیر مستقیم دیده می شود.

وی افزود: نان از دیرباز در فرهنگ ما از قداست و احترام زیادی برخوردار بوده است و کشت گندم، تولید مطلوب نان و سایر محصولات وابسته به گندم، و عملیات و اقداماتی که از مرحله کاشت گندم تا آماده شدن آن به صورت نان بر سر سفرهای مردم، روی این دانه های بهشتی صورت می گیرد تاثیرات اقتصادی زیادی در جامعه دارد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه بیان داشت : ضایعات نان در کشور ما نشان می دهد که در این خصوص نیازمند فرهنگ سازی و اصلاح الگوی مصرف، در جهت تولید و مصرف بهینه نان و بازنگری شیوهای تولید و نگهداری این کالای استراتژیک هستیم.

این مسئول گفت:  با هدف فرهنگ سازی در مصرف و تولید در حوزه گندم، آرد، نان و با بهره گیری از آثار عکاسان هنرمند برای دستیابی به این هدف، سومین مسابقه ملی عکس «خوشه» با موضوع «ازمزرعه تاسفره» در دی ماه ۱۳۹۸ در خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

ارویسی ضمن دعوت از علاقمندان به هنر عکاسی به شرکت در این جشنواره بزرگ افزود : مهلت ارسال آثار تا پایان آذرماه سال جاری است و هنرمندان استان کرمانشاه باید جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از نحوه شرکت در مسابقه و همچنین اطلاع از جوایز ارزنده این مسابقه بزرگ به سایت  www.khooshe.photography مراجعه کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار