رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان:
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان بابیان اینکه ۲۶ حریق و حادثه طی ۱۰ روز گذشته در سمنان رخ‌داده است، گفت: طی این مدت ۱۴ نفر توسط آتش‌نشانی امدادرسانی شدند.
کد خبر: ۸۰۰۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷ 25 November 2019

۲۶ حریق و حادثه در سمنان امدادرسانی شد

به گزارش تابناک سمنان: سعید اسماعیل‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر، بابیان اینکه طی ۱۰ روز گذشته ۲۶ حریق و حادثه در سمنان رخ‌داده است، ابراز داشت: از این تعداد طی مدت مذکور چهار مورد به گرفتن حیوانات موذی و سه مورد محبوس شدن افراد در اماکن و تصادفات را شامل می‌شود.

وی از وقوع دو آتش‌سوزی در شهر سمنان خبر داد و افزود: حبس در آسانسور و گیرکردن حلقه و یک مورد مربوط به حریق ضایعات، حریق خودرو، دامداری، حریق مراکز تجمعی، حریق تجاری، نشت بنزین و غیره نیز در سطح شهر توسط آتش‌نشانان پوشش داده‌شده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان بابیان اینکه در بازه مذکور یک هزار و ۳۳ مورد تماس با سامانه آتش‌نشانی برقرارشده است، ابراز داشت: از این میان تنها ۲۶ مورد امدادرسانی شده که آتش‌نشانان این سازمان در ساعات مختلف از شبانه‌روز به کمک همشهریان سمنانی شتافته و امدادرسانی کردند.

اسماعیل‌پور با بین اینکه در این حوادث خوشبختانه کشته و مصدوم گزارش نشده است، اضافه کرد: طی ۱۰ روز گذشته تعداد نجات‌یافتگان در این عملیات‌ها ۱۴ نفر (مرد و زن) است که توسط نیروی‌های عملیاتی امدادرسانی شدند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار