رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز با بیان اینکه قرار نیست تاکسی‌ها و موسسات کرایه اتومبیل در این استان قیمت خدمات خود را بالا ببرند،گفت: افزایش نرخ کرایه آژانس‌ها در کرج تخلف است.
کد خبر: ۸۰۰۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵ 25 November 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ بهروز حصاری اظهار داشت: بر‌اساس مصوبه و تاکید ستاد تنظیم بازار استان البرز افزایش خودسرانه هرگونه قیمت کالا و خدمات در این استان تخلف محسوب می‌شود.

وی افزود: موضوع افزایش قیمت را باید کارشناسان بررسی و پیگیری کنند.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز با بیان اینکه 11 هزار راننده در بخش حمل و نقل استان در 550 واحد صنفی مشغول به خدمات‌رسانی هستند، بیان کرد: این تعداد راننده از حدوده سه ماه قبل برای دریافت سوخت در سامانه ثبت نام کرده اند وآمادگی لازم برای مدیریت سهمیه بندی سوخت در حال حاضر وجود دارد.

حصاری با بیان اینکه اتاق اصناف ایران پیگیر این موضوع بوده و جلسه‌ای با وزارت صمت برای رفع مشکلات این حوزه برگزار شده است،گفت: در مورد وانت بارها و دیگر خوردوهای شهری نیز تصمیات لازم اتخاذ می‌شود تا کم و کاستی‌ها برطرف شود.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز تا زمانی که از مراجع رسمی نرخ جدیدی یا سهمیه جدیدی اعلام نشود هرگونه افزایش قیمت تخلف محسوب می‌شود،تصریح کرد: موسسات کرایه اتومبیل در کرج تا زمانی که نرخ جدیدی در حوزه حمل و نقل اعلام نشده حق افزایش کرایه را ندارند و اگر رقم بیشتری از مسافران دریافت کنند تخلف محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در حوره نظارت بر افزایش هرگونه کالا و خدمات نظارت لازم در استان البرز انجام میشود، تصریح کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه گرانفروشی با سامانه 124 یا 135 شکایت تماس بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار