مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با تأکید بر اینکه همه ما نسبت به یادگاران شهدا و ایثارگران متعهد هستیم، گفت: هدف بنیاد و دانشگاه باید ارتقاء سطح تحصیلی دانشجویان باشد.
کد خبر: ۸۰۰۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵ 25 November 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ سلیمان رستمیان با اشاره به اینکه تمام تلاش و همت خود را برای رفاه دانشجویان به کارخواهیم بست گفت: با تلاش و کوشش همکاران سعی بر این داریم تا با پرداخت مطالبات دانشگاه مشکلات دانشجویان را برطرف کنیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در بخشی دیگر به برگزاری یادواره‌ شهدا دانشجو اشاره کرد و گفت: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطر شهدا فرهنگ شهادت را در جامعه گسترش خواهد داد.
وی دانشجویان را قشری مهم و تأثیر گذار در جامعه دانست و گفت: شهدای دانشجو ذخایر انقلاب بوده و نشر و گسترش یاد آنان در دانشگاه مسیر هدایت را برای دانشجویان نمایان خواهد کرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز تأکید کرد: امروز اگر دانشجویان بدانند شهدا و ایثارگران برای چه هدف والایی در میدان حاضر شدند و بدانند دستاوردهای این انقلاب برای کشور چه بوده است، از انقلاب دفاع خواهند کرد و اجازه نخواهند داد خون شهدا از بین برود. امروز روشنگری و بصیرت افزایی مهم‌ترین وظیفه‌ی ما در قبال جامعه علی‌الخصوص نسل جوان و دانشجویان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار