مدیرکل هواشناسی خوزستان:
مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به قطعی اینترنت و عدم دسترسی به سایت‌های هواشناسی، نسبت به بروز مشکل برای پروازها هشدار داد.
کد خبر: ۷۹۹۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱ 25 November 2019

محمد سبزه‌زاری با اشاره به ادامه اختلال اینترنت، اظهار کرد: در پی عدم دسترسی به اینترنت نمی‌توانیم داده‌های هواشناسی را دریافت کنیم.

وی با بیان اینکه تنها سایت‌های هواشناسی آمریکایی داده‌ها را به صورت رایگان در اختیار همه جهان قرار داده‌اند، افزود: سایت‌های هواشناسی اروپایی برای دسترسی به داده‌ها هزینه دریافت می‌کنند و ما برای دسترسی به داده‌ها، نخست باید داده‌ها را از سایت‌های آمریکایی دریافت کنیم و سپس نقشه‌های هواشناسی را به دست بیاوریم.

مدیرکل هواشناسی خوزستان بیان کرد: با توجه به این وضعیت ادامه قطع اینترنت، در واقع خودمان را تحریم کرده‌ایم. در این شرایط هر پدیده‌ای به ویژه اگر در فضای محلی رخ دهد، سازمان هواشناسی نمی‌تواند آن را پیش‌بینی کند.

سبزه‌زاری با اشاره به قطعی اینترنت و عدم دسترسی به سایت‌های هواشناسی، نسبت به بروز مشکل برای پروازها هشدار داد و گفت: همه این موارد را به مسئولان ذی‌ربط اطلاع داده‌ایم اما متاسفانه تاکنون اقدامی در این زمینه انجام نشده است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: هواشناسی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار