مدیر سازمان حج و زیارت فارس از آغاز اعزام‌های هوایی زائران عتبات عالیات از این استان خبر داد و گفت:‌ بحمد الهی اعزام‌های هوایی زائران دوباره آغاز شد.
کد خبر: ۷۹۹۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸ 24 November 2019

تابناک فارس به نقل از ایکنا:علیرضا زینلی، مدیر سازمان حج و زیارت فارس از آغاز اعزام‌های مجدد زائران به عتبات عالیات خبر داد و گفت: پیش از این به دلایل شرایط امنیتی حاكم بر عراق، اعزام‌های زائران عتبات عالیات متوقف شده بود.
وی افزود: بحمد الهی اعزام‌های هوایی زائران عتبات عالیات استان فارس از هفته گذشته آغاز شده است و هر هفته یك پرواز از شیراز به سمت نجف انجام می‌شود.
زینلی زمان اعزام‌های هوایی هفتگی زائران را سه‌شنبه هر هفته اعلام كرد و گفت: نخستین كاروان هوایی زائران عتبات عالیات از استان فارس در هفته گذشته اعزام شدند.
مدیر سازمان حج و زیارت فارس گفت:‌ عاشقان خاندان عصمت و طهارت جهت ثبت‌نام در این سفرها می‌توانند به دفاتر مجاز زیارتی در سطح استان مراجعه كنند.
وی در خصوص اعزام‌های زمینی زائران عتبات عالیات نیز گفت: به یاری خدا به زودی و در آینده نزدیك نیز اعزام‌های زمینی نیز آغاز خواهند شد.
زینلی در بخش دیگری از سخنان خود باز هم از تمام ودیعه‌گذاران حج تمتع خواست تا با مراجعه به پایگاه https://reserve.haj.ir و یا دفاتر مجاز زیارتی در سطح استان نسبت به تكمیل اطلاعات خود اقدام كنند.
مدیر سازمان حج و زیارت فارس بر این نكته تأكید كرد: تنها زائرانی می‌توانند در سال آینده به حج اعزام شوند كه حتماً اطلاعات خود را تكمیل كرده باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار