در محکومیت اغتشاشات اخیر؛
راهپیمایی محکومیت اغتشاشات اخیر و همچنین همراهی با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و ولایت‌فقیه، با حضور خیل گسترده اقشار مختلف مردم سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۷۹۹۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳ 23 November 2019

تکرار حماسه مشت‌های گره‌کرده در سمنان/ ولایت‌مداری عامل عزت است

به گزارشتابناک سمنان: راهپیمایی مردم سمنان صبح شنبه هم‌زمان با چند شهر دیگر کشور، در محکومیت اغتشاشات اخیر و همراهی با آرمان‌های ولایت‌فقیه و انقلاب اسلامی، با شور و شکوه خاصی برگزار شد و اقشار مختلف مردم، پیر و جوان و زن و مرد و کوچک و بزرگ در آن شرکت داشتند.

مردم مرکز استان سمنان پس از شاهرود، دامغان و مهدی‌شهر یک‌بار دیگر به میدان آمدند تا به دشمنان و فتنه انگیزان اعلام کنند که از آرمان‌های انقلاب اسلامی پا پس نمی‌گذارند.

مشت‌های گره کرده مردم سمنان

سمنانی‌ها امروز حماسه مشت‌های گره‌کرده‌شان را در حالی به منصه ظهور و بروز گذاشتند که شعارشان مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و جانم فدای رهبر بود تا یک‌بار دیگر نشان دهند که خط و صف خود را از فتنه گران و آشوب‌طلبان جدا ساخته‌اند و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی سرلوحه آنان است.

امروز سمنان یکپارچه شور و عظمت حضور بود، طلاب، روحانیان، دانشجویان، کسبه، جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس، خانواده شهدا، مسئولان دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی و دولتی و آحاد مردم با حضور در راهپیمایی از اغتشاش‌گران برائت جستند و اعلام داشتند باوجود مشکلات اقتصادی که معاش مردم را با دشواری روبرو ساخته، هرگز از خط انقلاب عقب نخواهند نشست.

انقلاب به سادگی به دست نیامده است

یکی از شهروندان سمنانی حاضر در این راهپیمایی بابیان اینکه مردم از ارزش‌های انقلاب که برای به دست آوردنشان خون‌ها داده‌اند، به‌سادگی دست نمی‌کشند به خبرنگار مهر، گفت: مردم ما بارها در بزنگاه‌های مختلف نشان داده‌اند که برای تحقق اهداف انقلابشان جان هم می‌دهند.

محسن بنی‌هاشمی با اشاره به ایستادگی مردم و پشتیبانی‌شان از ولایت‌فقیه، تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی خط قرمز و فصل‌الخطاب ما هستند چراکه با هوشیاری و درایت توانستند بابیان چند جمله کوتاه کشتی انقلاب را به‌خوبی در این روزهای طوفانی هدایت کنند.

وی بابیان اینکه مردم ما برای رسیدن به جایگاه امروزی انقلابشان خون‌ها داده‌اند، بیان کرد: دشمنان خیال باطلی دارند که فکر می‌کنند می‌توانند به‌راحتی انقلاب اسلامی را دگرگون و دستخوش تغییر کنند اما مردم با حضور همیشگی‌شان درصحنه اجازه رسیدن آن‌ها به توهماتشان را نمی‌دهند.

دشمنان غلطی نمی‌توانند کنند

دیگر شهروند سمنانی نیز بابیان اینکه امروز مردم ما بار دیگر در میدان حضور دارند تا بگویند که دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند کنند، گفت: یک مطالبه درون اقتصادی هیچ ارتباطی به دشمنان و معاندان ندارد، ممکن است در درون کشورمان اختلاف‌نظرهایی وجود داشته باشد که در درون هر خانواده‌ای نیز پیش می‌آید اما این دلیل نمی‌شود که دیگر کشورها به خود اجازه دخالت و سوءاستفاده دهند.

محسن عرب بابیان اینکه اغتشاشات داخلی نتیجه سوءاستفاده برخی جریان‌های برانداز علیه نظام اسلامی است که باید درباره آن‌ها هوشیار بود، بیان کرد: در بسیاری از شهرها مردم شاهد بودند که آتش زدن اموال دولتی برای آشوب توسط همین افراد سودجو صورت می‌گیرد که خواسته مردم و مسئولان نظام برخورد جدی با این افراد است.

وی می‌افزاید: مردم ما ۴۰ سال است که نشان داده‌اند پای انقلاب اسلامی‌شان ایستاده‌اند از موضوع گنبد که استان سمنان شهدای زیادی در آن تقدیم انقلاب کرد تا موضوع کردستان و جنگ تحمیلی، ترورها، ناآرامی‌ها و بزنگاه‌های حساس تاریخی، انتخابات، راهپیمایی‌ها، تحریم‌ها و مشکلات معیشتی و شهدای مدافع حرم و ده‌ها و ده‌ها افتخار دیگر بر پیشانی مردم پرافتخار استان سمنان قرار دارد.

دشمنان از کشته شدن جوانان سود می‌برند

مردم سمنان در هوای سرد روزهای ابتدایی آذرماه ۹۸ به میدان آمده‌اند تا بگویند که صف و خطشان را از معاندان جدا کرده‌اند، دیگر شهروند سمنانی به خبرنگار مهر، می‌گوید: مردم ولایتمدار ایران اسلامی در تمام جاهایی که انقلاب به ما نیاز دارد حاضر خواهند بود.

عالیه عامری بابیان اینکه ما هم نگران موضوع بنزین و تأثیر آن بر روی اقتصاد هستیم، می‌گوید: از دولت می‌خواهیم تا دراین‌باره تدبیر کند اما این دلیل نمی‌شود که با اغتشاش‌گران همراه شویم و یک نگرانی اقتصادی خانوار را به یک شورش و جنگ خیابانی بدل کنیم.

وی می‌افزاید: کسانی خیابان‌ها را صحنه جنگ می‌کنند که از کشته شدن مردم و ریختن خون جوانان سود می‌برند و علیه نظام اسلامی و به نفع دشمنان خارج نشین، تبلیغات می‌سازند و جنگ روانی علیه نظام راه اندازی می‌کنند. مردم هم دقیقاً به میدان آمدند تا بگویند ازاین‌دست افراد نفرت داشته و راهشان را جدا کرده‌اند.

مردم همچنان استوار بر سر آرمان‌های انقلاب

مسئولان مرکز استان سمنان نیز در بین مردم حضور پرشور دارند و از روحانیان تا کارکنان و مسئولان دستگاه‌های اجرایی بار دیگر به میدان آمده‌اند تا با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کنند.

حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی مدیرکل اوقاف استان سمنان درباره راهپیمایی اعلام انزجار از اغتشاش‌گران، به خبرنگار مهر گفت: مردم ما مردمی ولایتمدار و مطیع امر رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند و هرگز پشتیبانی از نظام را فراموش نخواهند کرد.

وی افزود: دشمنان اهداف شومی در سر می‌پرورانند که اختلاف‌افکنی بین مسئولان و مردم در نظام اسلامی یکی از آنان است، اما باید گفت کور خوانده‌اند چراکه مردم متدین و ولایی ما همواره بر سر آرمان‌های انقلاب اسلامی ثابت قدم ایستاده‌اند.

مردم نشان دادند که پشتیبان ولایت هستند

سید عباس دانایی فرماندار سمنان نیز در سخنانی کوتاه ضمن تقدیر از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی اعلام انزجار از اغتشاش‌گران، تأکید کرد: مردم سمنان نشان داده‌اند که همواره در طول تاریخ ایران اسلامی منشأ پشتیبانی‌ها، جان‌فشانی‌ها و اقدامات و کارهای بزرگی بوده‌اند که راهپیمایی امروز نیز به‌نوعی تداوم همین اعلام آمادگی برای پشتیبانی از انقلاب اسلامی بود.

رئیس تبلیغات اسلامی سمنان نیز با تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی امروز سمنان، گفت: این راهپیمایی نشان داد که مردم برای سخنان پوچ و بیهوده دشمنان و معاندان داخلی و خارجی نظام هیچ ارزشی قائل نیستند و آن‌ها هرچه دلشان می‌خواهد بگویند.

حجت الاسلام غلامرضا زاهدی بیان کرد: مردم ما پشتیبانی از ولایت را نصب‌العین خود می‌دانند حال دشمنان می‌خواهند هرچه توطئه و فتنه در دنیا بلد هستند را بر سر مردم ایران اسلامی پیاده کنند، لذا موفق نخواهند شد چرا که مردم ما با خون خود از انقلاب دفاع می‌کنند.

ایستادگی مردم به رخ جهانیان کشیده شد

سخنگوی استانداری سمنان هم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به حضور پرشور مردم استان در راهپیمایی اعلام انزجار از اغتشاش‌گران، بیان کرد: استان سمنان مهد سه هزار شهید و ده‌ها عالم برجسته دینی و علمی و مراجع عظام است، لذا نشان می‌دهد که مردم با آرمان‌های انقلاب اسلامی پیوندی ناگسستنی دارند.

حجت‌الله یحیایی بیان کرد: مردم ما بار دیگر به میدان آمدند تا عشق و ارادت خودشان را به‌نظام اسلامی و همچنین تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی، ولایت‌فقیه و آرمان‌های امام راحل(ره) و شهدا را به رخ جهانیان بکشند.

پیر و جوان، زن و مرد و کوچک و بزرگ؛ امروز سمنان نقطه ثقل ولایتمداری و کانون وحدت تحت بیرق انقلاب اسلامی بود. سمنانی که صدها شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده و مردمش همواره در پشتیبانی از نظام اسلامی پیشگام هستند.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار