کیومرث غلامی در گفتگو با تابناک:
مسئول آموزش و اطلاع رسانی پلیس راهور کرمانشاه گفت: روز یکشنبه ۳ آذر ماه از ساعت ۸ صبح شاهد اعمال محدودیت‌های ترافیکی در حد فاصل مسیر میدان آزادی تا چهارراه مدرس خواهیم بود.
کد خبر: ۷۹۹۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 23 November 2019

کیومرث غلامی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: روز یکشنبه سوم آذر ماه همزمان با راهپیمایی پرشور مردم انقلابی شهرستان کرمانشاه شاهد اعمال محدودیت‌های ترافیکی در حد فاصل مسیر میدان آزادی تا چهارراه مدرس خواهیم بود. این محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۸ صبح آغاز و تا پایان مراسم راهپیمایی برقرار است.

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر مسیر اعلام شده مسیر‌های منتهی به چهارراه مدرس نیز از ساعت ۸ صبح فردا شامل محدودیت‌های ترافیکی خواهد بود و تا پایان مراسم راهپیمایی نیز قابل تردد نیست. همچنین مسیر‌های فرعی منتهی به خیابان مدرس نیز از همین ساعت مسدود خواهد شد.

مسئول آموزش و اطلاع رسانی پلیس راهور کرمانشاه افزود: به همشهریان عزیز نوصیه می‌شود به منظور سهولت در رفت و آمد از مسیر‌های جایگزین که شامل خیابان‌های جلیلی، شریعتی و بلوار کوهساری می‌باشد استفاده کنند.


غلامی در پایان گفت:با توجه به محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده، توصیه می‌شود به منظور جلوگیری از افزایش بار ترافیکی مسیر‌های جایگزین از سفر‌های شهری غیر ضروری به هسته مرکزی شهر خودداری شود و در صورت سفر از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده گردد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار