آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز عبادی سیاسی با توصیه خود و دیگران به رعایت تقوای الهی گفت: مدیریت رهبر معظم انقلاب در خنثی کردن فتنه دیگری که با صلابت مردم بصیر و ولایتمدار محقق شد بیانگر جایگاه ولی فقیه در نظام اسلامی است.
کد خبر: ۷۹۹۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴ 23 November 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ نماینده ولی فقیه در البرز با اشاره به نقش محوری رهبر معظم انقلاب در روند پیشبرد اهداف گفتمان مقاومت افزود: فتنه جدید سال ۹۸ با رهبری و درایت به موقع رهبر معظم انقلاب و با اهتمام مردم خنثی شد.

 وی با اشاره به اهمیت بیداری اسلامی که از سال ۱۳۸۹ از آفریقا شروع شد و به سرعت سایر مناطق خاورمیانه را گرفت، نگاه رهبر معظم انقلاب به این مسأله ناظر به احیاء امت واحده است، تصریح کرد: روند بیداری اسلامی از منظر رهبر معظم انقلاب ناظر به تحقق تمدن نوین اسلامی بر پایه دین ، عقلانیت و علم و اخلاق است.

خطیب نماز جمعه شهرستان کرج توضیح داد: تدوین چشم اندار سند ۲۰ ساله، ابتکاری که در نام گذاری سال ها داشتند ، ابلاغ سیاست های اقتصادی اصل ۴۴ که روح این اصل برمبنای حفظ و مصون سازی سرمایه های مردم و ورود مدیریت آنان به اقتصاد است. 

وی با بیان جایگاه نفوذ و اقتدار معنوی رهبر معظم انقلاب مطرح کرد: اقدامات سازش با آمریکا از سال ۱۳۷۰ تا کنون چند نفطه عطف را پشت سر گذاشته است که رهبر معظم انقلاب در هر دوره ای مانع تحقق آروزی آنان شده است. 

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز از امیدبخشی به عنوان یکی از استراتژی ها و رفتارهای مدیریتی رهبر معظم انقلاب نام برد و گفت: قدرت و درایت رهبری را در مهار بحران ها، تبیین مسائل پیش آمده برای مردم قدرت می توان دید. 

آیت الله حسینی همدانی با در نظر گرفتن اهمیت مدیریت بحران، افزود: وقتی دشمنان مأیوس می شوند از اطراف متوجه رهبری می شوند و نوک پیکان را به سمت ایشان می گیرند باید بدانیم مدیریت بحران مسأله و کار دشواری است که هر نظام سیاسی را می تواند به راحتی از بین ببرد.

 خطیب نماز جمعه شهر کرج به اهمیت بازنگری جواب نامه بی شرمانه ۱۲۷ نفر از نمایندگان مشارکتی مجلس ششم شورای اسلامی در سال ۸۲ که با بیان مطالب غیرواقعی از رهبری در خواست کردند جام زهر بنوشند، توضیح داد: توصیه می کنم بروید و جواب آن نامه را بخوانید. متاسفانه یکی از همان افراد در همین استان تأیید شد و رفت عضو شورای شهر شد. آیا این ظلم نیست؟

 وی با برشمردن فتنه ها و دسیسه های متعدد و مستدام در طول سال های اخیر و نقش مدیریت بحران رهبر معظم انقلاب عنوان کرد: در پروژه فروپاشی از دورن و بالا رفتن از فشارها، ایشان یک کلمه فرمودند که اگر فشار بیاورید حادثه کربلا تکرار خواهد شد نه صلح امام حسن(ع)؛ این قدرت رهبری را نشان می دهد. امکان دارد بسیاری معنای این ها را نداند ولی آنانی که به درک این مطالب می رسند باید متوجه باشند.

نماینده ولی فقیه در البرز با تاکید بر این مطلب که قدردان نعمت ولایت فقیه باشید، تصریح کرد: در بعضی قسمت ها رهبری به دلیل ضعف افراد از قرارگاه به خط مقدم آمده است و کار تک تیرانداز را انجام می دهد و این ضعف من و شما است. اصل فتنه این است که میان مردم و رهبر معظم انقلاب فاصله بیاندازند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار