مردم با بیانات رهبری به میدان آمدند و صف خود را از بدخواهان نظام جدا کردند که این حضور با بصیرت و به هنگام فتنه دشمن را خنثی کرد.
کد خبر: ۷۹۹۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶ 23 November 2019

مردم صف خود را از بدخواهان جدا کردند

به گزارش تابناک کیش، امام جمعه قشم در خطبه‌های نمازجمعه این هفته قشم گفت: اصلاحات مورد نیاز باید با استفاده از نظر کارشناسان انجام شود تا سهمیه بندی بنزین به سود مردم بویژه اقشار مستضعف باشد.

حجت‌الاسلام تارم افزود: مسوولان باید همواره مشکلات مردم را مد نظر قرار دهند و بسترهای  سوء استفاده از افزایش نرخ بنزین نظیر گرانی کالا و خدمات را از بین ببرند.

وی ادامه داد: اقدام صبورانه و مدبرانه نیروی انتظامی در کنار نیروهای دریابانی، سپاه، بسیج و سربازان گمنام به ویژه در جزیره قشم و استان هرمزگان نقشی ستودنی در حراست از امنیت پایدار منطقه داشت.

امام جمعه شهرستان قشم با اشاره به بیانات اخیر رهبری تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب با اشراف اطلاعاتی نسبت به مسائل ملی و بین‌المللی در خصوص افزایش نرخ بنزین به تصمیم سران قوا بهترین موضع یعنی تایید اصل موضوع و مدنظر قرار دادن اصلاحات لازم را اتخاذ کردند.

وی افزود: در صورت لغو افزایش قیمت از سوی رهبری موجبات شادمانی و تحقق اهداف دشمن مبنی بر ایجاد ناامنی مطلق در کشور فراهم می‌آمد.

تارم ادامه داد: هنگامی که دست استکبار جهانی، منافقین، سلطنت طلبان و استکبار در پس پرده آشکار است زمان گلایه نیست و باید وحدت و انسجام جامعه تقویت شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار