دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه از خسارت دیدگان از اقدامات آشوبگران خواست تا با مراجعه به دادسرا و مراجع قضایی طرح شکایت کنند.
کد خبر: ۷۹۸۹۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ 21 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،محمدحسین صادقی، به وقوع حوادث تلخ چند روز اخیر کشور و استان اشاره کرد و گفت: هرچند اعتراض های مردم نسبت به تصمیم دولت در افزایش قیمت بنزین در بستری آرام درحال انجام بود، اما عده‌ای اغتشاشگر در دل اعتراض‌های آرام مردم نفوذ کرده و آشوب کردند.

وی افزود: این افراد که به تعبیر مقام معظم رهبری از اشرار هستند، از دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب و اپوزیسیون های منافق و سلطنت خواه خارج نشین خط می‌گرفتند و در اقداماتی نابخردانه دست به تخریب گسترده اموال عمومی و خصوصی مردم زدند.

 دادستان کرمانشاه بابیان اینکه مسئولین استانی در حال برآورد میزان خسارات وارده توسط اشرار و آشوبگران هستند، تصریح کرد: از افرادی که در اقدامات آشوبگران دچار آسیب جسمانی و یا خسارت به اموال شده‌اند، می‌خواهیم تا با مراجعه به دادسرای عمومی و انقلاب استان نسبت به ثبت شکایت خویش با ارائه مستندات اقدام کنند.

وی اضافه کرد: با ثبت شکایت افراد خسارت دیده، مرتکبین این جنایت نابخشودنی که توسط نیروهای امنیتی و انتظامی شناسایی شده و یا می شوند و نیز یا تحت تعقیب هستند را به مجازات سخت پیش‌بینی شده در قانون محکوم خواهیم کرد.

صادقی یادآورشد: این افراد می‌توانند با مراجعه به شعبه هفتم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه واقع در کوچه ثبت نسبت به طرح و ثبت شکایت خود اقدام کنند.

 وی در ادامه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم مراقبت کامل مسئولین و جلوگیری از افزایش قیمت کالاها به بهانه اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت اشاره کرد و افزود: در این راستا با سازمانهای متولی از قبیل مجامع امور صنفی، سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده و سازمان تعزیرات حکومتی همکاری و تعامل کاملی خواهیم داشت تا از هرگونه افزایش قیمت به بهانه افزایش قیمت بنزین جلوگیری کنیم و اقدامات قضایی پیشگیرانه جدی برای تحقق این منظور را در دستور کار داریم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار