اخطاریه هواشناسی
هواشناسی سیستان و بلوچستان در خصوص بروز پدیده‌های مختلف جوی در اثر بارش و بادهای شدید در مناطق مختلف استان هشدار داد.
کد خبر: ۷۹۸۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 20 November 2019

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به احتمال بروز رگبار و رعدوبرق، وزش بادشدید، بارش تجمعی متوسط تا سنگین، بادشدید وگردوخاک هشدار داد و از شناورهای سبک و نیمه سنگین و همچنین افراد ناآشنا به شنا خواست به منطقه خطر نروند.

بر پایه این اطلاعیه، خطر مذکور شامل توفان های تندری همراه با تندبادهای شدید، بارش متوسط تا سنگین باران، برخی نقاط رگبار و رعدوبرق شدید، احتمال تگرگ و بادشدیدوگردوخاک در مناطق مختلف استان است.

سازمان هواشناسی احتمال شکل‌گیری پدیده‌های فوق را امروز چهارشنبه ۹۸/۰۸/۲۹ پیش بینی نموده و گفته در اثر این پدیده، در نواحی دریای عمان و سواحل آن، دریا مواج و متلاطم، آبگرفتگی معابر در سواحل و باد و گردوخاک موقتی و در مناطق مرکزی و جنوبی استان، سواحل و روی دریا و در شمال استان با شدت کمتری شاهد آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان موقتی رودخانه های فصلی، لغزندگی جاده ها، دریای عمان مواج و متلاطم، کاهش دید در جاده های مواصلاتی مرکز و جنوب استان خواهیم بود.

سازمان هواشناسی ضمن دعوت به احتیاط لازم هنگام تردد در حاشیه مسیل ها و رودخانه های فصلی و انجام اقدامات پیشگیرانه و عدم شنا در دریا، رعایت حداکثری مقررات رانندگی را خواستار شده و شناورها و کشتی‌های سبک، نیمه سنگین و تفریحی خواسته از رفتن به دریا خودداری نمایند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
mBiYNTVyX
|
Russian Federation
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
شناور به دریا نمیره، کنار دریا متوقفه،ولی نون من صیاد رو کی میده؟
BLFcxjnR
|
Russian Federation
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
صیاد دریا نره کجا بره؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار