سازمان هواشناسی از تداوم بارش برف، باران و تگرگ در برخی مناطق کشور تا شنبه خبر داد و اعلام کرد:فردا و پس‌فردا دما در شمال شرق و شرق ۷ تا ۱۲ درجه کاهش می‌یابد.
کد خبر: ۷۹۸۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶ 19 November 2019

به گزارش تابناک سمنان: بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در استان‌های واقع در سواحل دریای خزر، مرکز، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البررز، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی بارش برف و باران و وزش باد و در شمالغرب و غرب بارش پراکنده برف و باران پیش بینی می‌شود.

بارش برف و باران تا روز شنبه ادامه دارد

در مناطقی از جنوب و جنوب غرب بارش با رعد و برف و در مناطق مستعد با تگرگ همراه خواهد بود. سازمان هواشناسی اعلاک کرده فردا بارش در نوار غربی کشور قطع شده و بارش در نیمه شرقی، مرکز، سواحل شمالی، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرقی ادامه می‌یابد.

روز پنجشنبه در شمال‌شرق، شرق، جنوب شرق، سواحل شمالی، اردبیل و ارتفاعات البرز شرقی، روز جمعه در سواحل شمالی، اردبیل، شمال‌شرق آذربایجان شرقی، ارتفاعات البرز شرقی و خراسان شمالی و روز شنبه در سواحل غربی خزر و اردبیل پیش بینی می‌شود.

سازمان هواشناسی همچنین اعلام کرده فردا و پنجشنبه دمای هوا در شمال شرق و شرق کشور بین ۷ تا ۱۲ درجه کاهش می‌یابد و دریای خزر و خلیج‌فارس نیز در دو روز آینده مواج است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار