مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از تشدید نظارت بر جایگاه‌های عرضه سوخت به منظور مقابله با دلالی کارت سوخت و خرید و فروش سهمیه بنزین خبر داد.
کد خبر: ۷۹۸۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ 19 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،داریوش جودکی، با بیان اینکه بعد از اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین طرح‌های نظارتی ویژه‌ای در زمینه‌های مختلف داریم، افزود: اگرچه اولویت اصلی ما جلوگیری از گرانی در بازار به بهانه افزایش قیمت بنزین است، اما در مرحله بعد نظارت بر جایگاه‌های سوخت را نیز در برنامه داریم.

وی ادامه داد: هدف از این نظارت‌ها مقابله با خرید و فروش سهمیه بنزین و دلالی کارت سوخت است و با متخلفان برخورد جدی خواهد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه در گذشته نیز افرادی سودجو سهمیه سوخت تاکسی‌ و یا وانت‌بارها را خرید و فروش می‌کنند، تاکید کرد: با تجاربی که از گذشته داریم، اکنون نظارت‌ها را در این بخش تشدید کرده‌ایم.

جودکی از تشکیل گشت‌های مشترک با سایر دستگاه‌ها خصوصا نیروی انتظامی برای این منظور یاد کرد و گفت: قرار است از همین امروز نیز بازدید از تعدادی از جایگاه‌های سوخت صورت بگیرد.

وی از مردم هم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه خرید و فروش سهمیه بنزین، مراتب را از طریق سامانه 135 با تعزیرات حکومتی در میان بگذارند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار