معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم از رصد و بازرسی بازار استان به صورت ۲۴ ساعته و برخورد جدی و قاطع با متخلفان افزایش قیمت در قم خبر داد.
کد خبر: ۷۹۸۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۵ 19 November 2019

به گزارش تابناک قم، مهرداد غضنفری، با اشاره به تشدید نظارت‌ها بر بازار بعد از افزایش بهای بنزین اظهار داشت: از روز جمعه که نرخ جدید بنزین اعلام شد کارگروه تنظیم بازار استان با حضور همه دستگاه‌های دولتی عضو کارگروه، اتاق اصناف و اتحادیه‌ها تشکیل شد.

وی با بیان اینکه در این جلسه مصوب شده که هیچ افزایش قیمتی در کالاها و خدمات عمومی پذیرفتنی نیست، ابراز کرد: اکیپ‌های بازرسی و نظارت مقرر شده با سرعت عمل و در زمان‌های بیشتری از عدم افزاش قیمت‌ها مراقبت کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم خاطرنشان کرد: اکیپ‌های نظارتی، بازرسان سازمان صنعت و معدن استان، بازرسان تعزیرات حکومتی و بازرسان اتاق اصناف به صورت 24 ساعته در حال گشت زنی و نظارت هستند.

وی با تأکید بر اینکه همه دستگاه‌ها دولتی موظف به همکاری در زمینه تنظیم بازار و نظارت هستند، یادآور شد: خوشبختانه در استان قم تاکنون موردی در این زمینه ثبت‌نشده است.

غضنفری به شناسایی چندین مورد تخلف به علت عدم درج قیمت در استان اشاره کرد و گفت: چندین مورد عدم درج قیمت در بازرسی‌ها شناسایی شد که بعد از تشکیل پرونده و اخطارها با متخلفان برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه اتاق اصناف استان در زمینه تنظیم بازار استان همکاری بسیار خوبی دارد، اضافه کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف علاوه بر برخورد جدی و سریع به صورت قانونی با متخلفان برخورد می‌شود که مقرر شده افراد متخلف به مردم معرفی شوند تا مردم در جریان اجحاف این افراد به خود باشند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار