علی اکبر مختاری گفت: برای افرادی که درصدد سوءاستفاده از وضعیت موجود (افزایش قیمت بنزین) باشند، پرونده بازرسی و تخلف توسط صمت و اصناف البرز تشکیل و به تعزیرات ارسال خواهد شد.
کد خبر: ۷۹۷۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰ 16 November 2019
به گزارش «تابناک البرز»؛ مدیر کل تعزیرات حکومتی استان البرز درباره سخنان وزیر صمت مبنی بر اینکه افزایش قیمت بنزین روی قیمت تمام شده کالاها تاثیری نخواهد داشت گفت: سومین جلسه در استان البرز درباره این موضوع برگزار شده و هماهنگی های لازم صورت گرفته است. 
 
علی اکبر مختاری با اشاره به اینکه گشت های تلفیقی صمت و اصناف البرز باید در سطح بازار انجام شود، افزود: به صورت کشیک پس از وقت اداری، بازرسان صنعت، معدن و تجارت البرز باید بازار را مورد رصد قرار دهند. 
 
وی اظهار داشت: در بازرسی ها با دو دسته مواجه هستیم، یک دسته کسانی هستند که درصدد سوء استفاده از افزایش نرخ بنزین هستند که باید با آنها برخورد کرد و عده ای نیز، افزایش نرخ بنزین در قیمت نهایی کالاهای آنها تاثیرگذار است در نتیجه با طمانینه و کارشناسی مناسب، افزایش قیمت مناسب را انجام می دهند. 
 
مختاری با اشاره به اینکه برای افرادی که درصدد سوءاستفاده از وضعیت موجود باشند پرونده بازرسی و تخلف توسط صمت و اصناف البرز تشکیل و به تعزیرات ارسال خواهد شد، تصریح کرد: تعزیرات با این عده برخورد می کند. 
 
وی به فعال شدن سامانه 124 صمت برای رسیدگی به شکایات مردم اشاره کرد و گفت: در تعزیرات استان البرز 7 شعبه رسیدگی اولیه برای بررسی پرونده ها فعالیت دارند و آمادگی رسیدگی به ماهیانه 500 پرونده تخلف در هر شبعه را خواهیم داشت.
 
مختاری با اشاره به اینکه در مراکز پرتردد شهر حوزه بازرسی صمت و اصناف البرز مستقر می شوند، افزود: شعب کشیک تعزیرات نیز فعال شده است و گشت های تلفیقی نیروی انتظامی، صمت، اصناف و تعزیرات استان البرز در سطح شهر حضور دارند.
 
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان البرز در خاتمه تصریح کرد: سامانه http://www.t135.ir تعزیرات نیز با تخلفات گزارش شده از سوی مردم برخورد خواهد کرد.
برچسب ها: تعزیرات ، بنزین ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار