در مراسمی ۳ ایستگاه آتش نشانی جدید در نقاط مختلف کرج با حضور مسئولان استانی وشهری به طور همزمان به بهره بهرداری رسید.
کد خبر: ۷۹۶۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹ 12 November 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ در این مراسم شهردار کرج اظهار کرد: با وجود مشکلات اقتصادی و تحریم ها تا پایان امسال ۱۰ خودروی عملیاتی جدید به خودروهای سازمان آتش نشانی افزوده می شود.

علی اصغر کمالی زاده افزود: طی سال جاری۳۰ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات تخصیص پیدا کرده که تا پایان سال این عدد به صورت کامل هزینه خواهد شد.  

وی با اشاره به جایگاه آتش نشانان در امدادرسانی گفت: آتش نشانان در بارش های اخیر که البته باران نبود و سیل بود بسیار کمک کردند و در یک ساعت ۳۸ عملیات را انجام دادند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج نیز دراین مراسم گفت: با افتتاح سه ایستگاه آتش نشانی جدید ظرفیت ایستگاه ها از ۲۶ به ۲۹ ایستگاه افزایش پیدا می کند.

محمد یساولی افزود: با بهره برداری از ایستگاه های جدید در برخی نقاط شهر مدت زمان حضور نیروهای آتش نشانی در محل حادثه که استاندارد آن ۵ دقیقه است تا ۳ دقیقه نیز کاهش پیدا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: از اواخر سال ۹۷ تاکنون ۲۸ شیر هیدرانت در سطح شهر نصب شده و بیش از ۵۰ شیر دیگر تا پایان سال نصب خواهد شد و به عنوان یک شهروند از مجموعه مدیریت شهری بخاطر توجه ویژه به سازمان آتش نشانی قدردانی می کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار