سردار "عباسعلی محمدیان" با اعلام این خبر گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز بر روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد، فردی در امر حمل و نقل مواد فعالیت گسترده دارد.
کد خبر: ۷۹۶۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷ 12 November 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ فرمانده انتظامی استان در ادامه گفت: ماموران دریافتند، فرد مذکور به تازگی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را از قاچاقچیان شرق کشور دریافت کرده و به وسیله یک دستگاه تریلی و در قالب بار تجاری سنگ گرانیت در حال انتقال آن به استان های مرکزی کشور است.

وی افزود: بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اطلاع داده شد و اکیپی از ماموران با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز به محور "انارک- نائین" اعزام و اقدام به پایش و کنترل نامحسوس تریلی های عبوری کردند که در نهایت در ساعت 5 صبح موفق به شناسایی خودرو مورد نظر شده و پس از تعقیب و مراقبت،  در نهایت خودرو متوقف و اقدام به دستگیری راننده و سرنشین آن شدند.

این مقام انتظامی گفت: در بازرسی از خودرو متهمان 295 کیلو و440 گرم تریاک که به صورت کاملأ ماهرانه ای در باک تریلی به صورت بطری های آب معدنی جاسازشده بود کشف که پس از تکمیل پرونده به همراه متهم تحویل مراجع قضائی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار