رئیس اتحادیه کفش فروشان البرز گفت: تعداد واحدهای فروش کفش در البرز نسبت به جمعیت استان زیاد است.
کد خبر: ۷۹۶۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱ 12 November 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ حسین اباذری از افزایش قیمت کفش نسبت به سال‌های گذشته خبر داد و گفت:  متاسفانه وضعیت اقتصادی مردم مناسب نیست و نقدینگی کافی ندارند، همچنین اجناس هم نسبت به  سال‌های گذشته  افزایشی چهار برابری داشته است، از سوی دیگر حقوق  قشر کارمند و کارگر نسبت به تورم بالا نرفته است.

وی در ادامه افزود: همین کمبود نقدینگی باعث شده اگر  مردم در گذشته سالی دو جفت کفش می‌خریدند  در حال حاضر  شاید دو سال یک جفت کفش بخرند.

اباذری در خصوص قیمت کفش‌های زمستانی مانند پوتین و  چکمه گفت: متاسفانه در حال حاضر تعداد زیادی از افراد قدرت اقتصادی خرید کفش‌های زمستانی را ندارند حتی اگر واحدهای صنفی آن را زیر  قیمت خرید  عرضه کنند.

وی افزود: حتی ما شاهد این مسئله هستیم که افراد در زمستان به جای استفاده از کفش مناسب فصل،  از کفش‌های تابستانه مانند صندل استفاده می‌کنند که این نشان از  مشکلات اقتصادی دارد.

وی در ادامه افزود:  مشکل دیگر در خصوص این  وجود واحدهای صنفی  زیاد نسبت به جمعیت کرج است  که باعث تداخل و موازی کاری‌های زیادی می‌شود، البته وجود دستفروش‌های بسیار هم  بی تاثیر نیست.

اباذری در ادامه اظهار کرد: واحدهای  تولیدی هم مشکلاتی  دارند و به جای اینکه  از  واحدهای تولیدی کوچک حمایت شود  فقط روز به روز به تعداد دست فروشان اضافه می‌شود.

وی در پایان در خصوص افزایش قیمت مواد اولیه گفت: مواد اولیه چون چرم، چسب و پارچه افزایش قیمت پیدا کرده‌ است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار