مسئول امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه بر ضرورت کیفیت‌بخشی به برنامه‌های بانوان فرهنگی در آموزش و پرورش تاکید کرد.
کد خبر: ۷۹۶۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ 12 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،فرشته عبدی در گردهمایی کارشناسان امور زنان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه که امروز(21 آبان) در خانه معلم کرمانشاه برگزار شد، هدف از برگزاری این گردهمایی را تلاش در جهت توجه بیشتر به امور زنان در آموزش و پرورش عنوان و ابراز امیدواری کرد: برگزاری این نوع جلسات در راستای کیفیت‌بخشی به برنامه‌های بانوان فرهنگی مفید واقع شود.

عبدی اضافه کرد: نیمی از جمعیت جامعه را بانوان تشکیل می‌دهند که به لحاظ تاثیرگذاری بانوان بر نیم دیگر جامعه که مردان هستند، توجه به امور این قشر از اهمیت بالایی برخوردار است.

مسئول امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: نیمی از دانش‌آموزانی که در مدارس استان تحصیل می‌کنند، دختر هستند که برای کیفیت بخشی به امر تعلیم و تربیت این دانش آموزان نیاز است تا بانوان توانمندی را در مجموعه اموزش و پرورش استان داشته باشیم.

وی در ادامه از طرح توانمندسازی زنان فرهنگی با اولویت زنان سرپرست خانوار به عنوان یکی از طرح های موفق در حال اجرا توسط امور بانوان آموزش و پرورش یاد کرد و افزود: در این طرح توانمند سازی بانوان سرپرست خانوار با گذراندن دوره های آموزشی توانمندسازی دنبال می‌شود. 

وی سپس اشاره‌ای هم به تعداد افراد فعال در حوزه بانوان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه داشت و ادامه داد: سال گذشته 23 نفر خانم را به مجموعه امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه اضافه کردیم و در حال حاضر تعداد فعالان حوزه بانوان در آموزش و پرورش استان کرمانشاه به 53 نفر رسیده است.

عبدی در پایان گفت: امور بانوان اداره کل اموزش و پرورش استان کرمانشاه بر اساس ارزیابی‌های انجام گرفته سال گذشته در تمامی شاخص‌ها رتبه اول را در بین استانهای مختلف کشور کسب کرده است.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار