کد خبر: ۷۹۶۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۲ 12 November 2019
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد از رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی این استان خبر داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سرهنگ رضا داور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، از رفع تصرف 20 هکتار از اراضی ملی این استان خبر داد و اظهار داشت: این اقدام روز گذشته در راستای حفظ و حراست از عرصه‌های منابع طبیعی استان انجام شد.
وی وسعت اراضی ملی استان کهگیلویه و بویراحمد را حدود یک میلیون و 500 هزار هکتار عنوان کرد و افزود: از این میزان حدود یک میلیون و 426 هزار و 300 هکتار معادل 87 درصد آن جزو منابع ملی است. 
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بیش از 50 درصد مساحت این استان جنگل است، عنوان کرد: وجود این ظرفیت، شرایط مطلوبی را برای توسعه گردشگری به عنوان یکی از مهم‌ترین محورهای توسعه فراهم کرده است.
داور حفاظت از عرصه و اعیان منابع طبیعی، گشت و مراقبت و اقدامات پیشگیرانه و اطلاع‌رسانی به موقع به منظور حفظ و حراست از عرصه‌های منابع طبیعی و کنترل بهره‌برداری از عرصه‌های منابع طبیعی با توجه به مجوزهای صادره را از مهم‌ترین وظایف یگان حفاظت منابع طبیعی عنوان کرد.
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با افرادی که به دنبال تخریب منابع طبیعی استان هستد با جدیت برخورد می‌کنیم.
داور تاکید کرد: انتظار می‌رود فعالان منابع طبیعی نیز به عنوان حافظان انفال الهی در حفاظت از منابع طبیعی همکاری و مشارکت فعالانه داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار