فرمانده نیروی انتظامی قم
فرمانده انتظامی قم گفت: وصولی جرایم راهنمایی رانندگی در قم در نیمه نخست سال جاری ۳۷۰ میلیارد ریال بوده که رقم قابل توجهی است، از این رو باید در این خصوص که چند درصد این مبلغ در جهت تجهیز و فراهم کردن امکانات به استان بازگشته از مسئولان کشوری مطالبه‌گری کنیم.
کد خبر: ۷۹۶۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵ 11 November 2019

به گزارش تابناک قم، سردار عبدالرضا آقاخانی در هفتمین جلسه شورای ترافیک قم در تالار امام جواد (ع) استانداری اظهار داشت: طبق گفته استانداری در سال ۹۷ وصولی جرایم در استان نداشتیم.

وی بیان داشت: اگر درصدی از مبالغی که به عنوان جریمه از رانندگان متخلف گرفته شده به استان داده شود، در برطرف کردن نقاط حادثه خیز، خط کشی ها و نصب علائم هشدار دهنده که به پول و اعتبار نیاز دارد، بسیار موثر می‌باشد.

وی با اذعان به اینکه موضوع سوانح رانندگی درون شهری قم و مرگ و میرهای ناشی از آن نگران کننده است، گفت: از ابتدای سالجاری تا پایان مهرماه ۱۶۰ تن بر اثر رانندگی در این استان جان خود را از دست دادند، که این رقم برای قم زیاد است‌.

آقاخانی گفت: با توجه به دغدغه وزیر کشور و سایر مسئولان و همچنین دغدغه ویژه‌ای که رهبر معظم انقلاب در مورد تصادف های فوتی دارند، و سهمی که در این زمینه برای هر دستگاه اجرایی مشخص شده، ولی متاسفانه این سهم در قم کم رنگ است و آنچه انتظار مسئولان است،عملیاتی نشده است، به همین علت رصد کردن وظایف دستگاه خیلی مهم است، و باید در دستور کار قرار بگیرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار