مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: ۱۸طرح نیمه تمام ورزشی در استان تهران وجود دارد که با اعتبار ۴۸ میلیارد تومان تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۷۹۶۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶ 11 November 2019

به گزارش تابناک تهران، رضا گل محمدی روز شنبه در جریان بازدید از طرح‌های ورزشی شهرستان ری در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ۲۵ طرح نیمه تمام ورزشی در استان تهران وجود داشت که از این تعداد، هفت طرح در هفته دولت به بهره‌برداری رسید و مابقی نیز تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: ۲ زمین چمن مصنوعی و سالن‌های چند منظوره در شهرستان‌های فیروزکوه، شهریار، دماوند و شهرری از جمله این طرح‌ها هستند که تعدادی تا قبل از ۲۲ بهمن و برخی تا پایان سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسند.

گل محمدی با بیان اینکه هر ساله بخشی از اعتبارات این طرح‌ها از سوی دولت تامین می‌شود، افزود: روند فعلی طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی از لحاظ کیفیت و سرعت با گذشته قابل مقایسه نیست و شاهد تغییر و تحول جدی در اجرا هستیم و با توجه به وضع موجود مشکلی برای تامین اعتبار این طرح‌ها وجود ندارد.

محمد امید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، رضا گل محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران و احمد اسماعیلی راد سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری  عصر یکشنبه از طرح‌های نیمه ورزشی بخش فشافویه شهرستان ری بازدید کردند.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار