معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج با اعلام تشکیل شعبه رسیدگی به جرائم انتخاباتی در البرز گفت: شرکت مجریان انتخابات در جلسات عمومی، خصوصی و محافل انتخاباتی غیرقانونی و جرم است.
کد خبر: ۷۹۵۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲ 10 November 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ غفور قاسم پور در نشستی اظهار داشت: سیاست های کلی انتخابات که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده، چتر اصلی حاکم بر همه امور برگزاری انتخابات باید باشد.

وی ادامه داد: برای برگزاری انتخاباتی سالم، امن، باشکوه و پرشور با استفاده از تمام ظرفیت های قانونی و نیز اصل بی طرفی در تلاش هستیم.

قاسم پور با اشاره به نصح صریح قانون در این زمینه گفت: طبق قانون مجریان برگزاری انتخابات به هیچ عنوان حق حضور در جلسات محفلی را ندارند و حضور متولیان برگزاری انتخابات در جلسات عمومی، خصوصی و محافل انتخاباتی غیرقانونی بوده و جرم است بنابراین برگزارکنندگان انتخابات باید دقت کافی داشته باشند تا اقدامی از آنها که شائبه طرفداری از جریان، فرد و حزب خاصی را نشان دهد، بروز و ظهور پیدا نکند.

فرماندار شهرستان کرج همچنین استفاده از امکانات دولتی به نفع یا علیه جناح و جریان خاص را تخلف اشکار انتخاباتی بیان کرد.

وی خاطرنشان کرد: امکانات دولتی به هیچ عنوان نباید در اختیار جریان ها قرار بگیرد و یکی از مصادیق آشکار جرم انتخاباتی است که در صورت مشاهده و وجود اسناد معتبر، دستگاه قضائی با متخلفان به شدت برخورد خواهد کرد.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اسفندماه ۹۸ برگزارمی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار