کادر فنی تیم ملی فوتسال بزرگسالان ایران برای بازی‌های تورنمنت چهار جانبه و رقابت با 3 تیم اروپایی پنج فوتسالیست قم را به اردوی آماده‌سازی این تیم دعوت کرد.
کد خبر: ۷۹۵۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۶ 09 November 2019

به گزارش تابناک قم، بعد از برگزاری بازی‌های مرحله مقدماتی فوتسال جام ملت‌های آسیا در شهر ارومیه که با پیروزهای‌ قاطع تیم ملی فوتسال بزرگسالان کشورمان در راه صعود به مرحله نهایی شانزدهمین دوره این جام همراه بود، تیم ملی اردوی جدید خود را برنامه‌ریزی کرده است.

سیدمحمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال اسامی بازیکنان تیم ملی بزرگسالان را در حالی اعلام کرد که اردوی تیم ملی برای تورنمنت چهار جانبه مشهد تشکیل خواهد شد و حضور پنج فوتسالیست از استان قم در این اردو یک اتفاق جالب توجه و ویژه برای فوتسال قم به شمار می‌رود.

تیم ملی فوتسال پیش از شروع دیدارهای هفته هفدهم لیگ برتر چهار روز در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال تمرین دارد و با حضور بازیکنان مد نظر کادر فنی، باید روزهای دهم تا سیزدهم آذر ماه در تورنمنت چهار جانبه مشهد با حضور تیم‌های ملی اسلواکی، اوکراین و بلاروس حضور یابد.

از بین بازیکنانی که توسط کادر فنی تیم ملی فوتسال به اردوی جدید این تیم دعوت شده‌اند، علی‌اصغر حسن‌زاده، ابوالقاسم اروجی، محمدطاها نعمتیان، جعفر نجفی و حمید رشیدی ملی‌پوشان فوتسال قم محسوب می‌شوند، نفراتی که از سه تیم باشگاهی به این مرحله از اردوهای تیم ملی راه یافته‌اند.

حسن‌زاده کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران و دارنده چهار عنوان مرد سال فوتسال قاره کهن در سال‌های 2014، 2016، 2017 و 2018 بعد از بازی در لیگ چین، هم اکنون عضو تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان است و ابوالقاسم اروجی در تیم مس سونگون قهرمان فصل قبل لیگ برتر و نایب‌قهرمان امسال جام باشگاه‌های آسیا بازی می‌کند.

اما جعفر نجفی و حمید رشیدی بازیکنان تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم محسوب می‌شوند، نفراتی که در نیم‌فصل نخست لیگ برتر از مهره‌های کلیدی نماینده قم بودند و حالا به اردوی تیم ملی می‌روند تا با اثبات شایستگی‌‌های خود احتمالا روزهای هشتم تا هجدهم اسفند ماه در شانزدهمین دوره جام ملت‌های فوتسال آسیا به میزبانی ترکمنستان بازی کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار