مسعود شریفی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از اتمام مقاوم سازی مسکن مهر شهید شیرودی سرپل ذهاب با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان و بازگشت ساکنین آن خبر داد.
کد خبر: ۷۹۵۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ 09 November 2019

مسعود شریفی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه گفت: مسکن مهر شهید شیرودی سرپل ذهاب با ۵۷۶ واحد در زلزله ۲۱ آبان ماه ۹۶ به طور جدی آسیب دید که بلافاصله توسط سازمان ملی زمین و مسکن برای مطالعات مقاوم سازی تامین اعتبار شد. 

مدیر کل راه و شهرسازی استان خاطر نشان کرد: با پیگیری استاندار کرمانشاه و اداره راه و شهرسازی اعتباری به ارزش ۶۰ میلیارد تومان به مقاوم سازی مسکن مهر شهید شیرودی سرپل ذهاب اختصاص یافت. این اعتبار از محل خسارات بیمه، سازمان ملی زمین و مسکن و همچنین اعتبارات ملی عمرانی به پروژه تزریق شده است.

وی با اشاره به تصویب طرح مقاوم سازی مسکن مهر شیرودی در اوایل سال ۹۷ تصریح کرد: این پروژه یکی از معدود ترین پروژه های مقاوم سازی سطح کشور در ۲۱ بلوک به مساحت ۵۱ هزار مترمربع است. قابل ذکر است که ۳ بلوک دیگر در مساحت ۵ هزار مترمربع در زلزله بطور کامل تخریب شده و با پیشرفت فیزیکی بیش از ۴۰ درصد در حال اجرا است.

شریفی در پایان تصریح کرد: با توجه به گستردگی و حجم بالای عملیات، پیمانکار در پروژه حضور داشته تا پس از سکونت مردم، نواقص رفع شود. ودر حال حاضر آسفالت محوطه مسکن مهر درحال انجام است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار