رئیس نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان نظرآباد از رونمایی کتاب شرح نهج البلاغه حضرت آیت الله خامنه‌ای در این شهرستان بمناسبت هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد.
کد خبر: ۷۹۵۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰ 09 November 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ ابوالفضل آزادفلاح رییس نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان نظرآباد گفت: یکی از عمده وظایف نهاد کتابخانه‌ها معرفی کتاب‌های مفید و پرکاربرد در جامعه است.

او در ادامه در تشریح مزیت‌های این کتاب بیان داشت: باتوجه بر اینکه نهج البلاغه یکی از ارکان نسخه کتابت و کتاب دوم مسلمانان جهان است و کتاب شرح نهج البلاغه نیز به قلم رهبر معظم انقلاب طبق دروس آموزش داده شده توسط ایشان طی ۷ سال متمادی تهیه و تدوین شده است قطعا رونمایی و در اختیار قرار دادن این کتاب برای جامعه مسلمان ایران می‌تواند آثار و برکات بسیاری داشته باشد.

رئیس نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان نظرآباد یادآور شد: کتاب شرح نهج البلاغه دربرگیرنده سلسله دروس حضرت آیت الله خامنه‌ای از سال ۱۳۵۲ تا ۱۳۵۹ با موضوعیت حکومت علوی، راه و روش مدیران و نبوی در نهج البلاغه می‌باشد که توسط موسسه پژوهشی انتشارات انقلاب اسلامی نیز گردآوری شده است.

آزادفلاح درپایان در خصوص رونمایی از این کتاب در نظرآباد خاطرنشان کرد: آیین رونمایی، معرفی و خوانش کتاب شرح نهج البلاغه که تابستان سال جاری به چاپ رسیده است روز دوشنبه ۲۰ آبان ماه سال جاری ساعت ۱۰ صبح در محل سالن همایشات آموزش و پرورش نظرآباد باحضور کارشناسانی همچون حجت الاسلام موسوی امام جمعه نظرآباد، دکتر برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرج و حضور جمع کثیری از اهل کتاب و فرهنگ برگزار خواهد شد ،که از این به بعد نیز علاقه‌مندان به مطالعه این کتاب  در شهرستان می‌توانند به کتابخانه‌های عمومی امام صادق (ع) پارک شهر و امام محمدباقر (ع) محله رسالت مراجعه نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار