امام جمعه شهرستان فردیس از استاندار البرز خواست تکلیف مدیریت شهری فردیس را مشخص کند.
کد خبر: ۷۹۵۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵ 09 November 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه فردیس با اشاره به اینکه فردیس با جمعی حدود ۶۰۰ هزار نفر و بدون زیرساخت بر اساس تقسیمات کشوری در سال ۹۲ به شهرستان ارتقا یافت، افزود: این شهرستان با تراکم جمعیت بالا در نزدیکی تهران واقع شده و با مشکلات زیادی در بخش های درمان، ترافیکی، سرانه ورزشی و آموزشی مواجه است.

وی تاکید کرد که در این شهرستان هر سال هزاران نفر به تعداد جمعیت دانش آموزی فردیس اضافه می شود.

امام جمعه شهرستان فردیس گفت: متولیات اجرایی در شهر از جمله فرمانداری، شورای، شهرداری و قضایی و باید خشت اول را درست بگذارند و در این زمینه مراقبت بیشتری صورت بگیرد.

توقع و انتظار از استاندار البرز این است نظارت بر شورای شهر فردیس داشته باشد چرا که نمایندگان استان در بعد نظارتی این نهاد همت نمی کنند و شورای شهر فردیس با مشکلات و معضلات دست و پنجه نرم می کند.

ایمانی افزود: شورای شهر ۲ سال با اولین شهردار فردیس نتوانستند کار کنند و شهردار سابق استعفا داد، اکنون چهار ماه شهرداری فردیس با سرپرستی اداره می شود، شهر را باید به شهردار واگذار کرد تا با برنامه ریزی بهتر و دقیق بتواند برای عمرانی شهر اقداماتی را انجام دهند.

خطیب نمازجمعه فردیس گفت: از استاندار البرز انتظار می رود به عنوان رییس هیات حل اختلاف شورای و شهرداری ها در استان به این مسئله ورود کنند.

وی اظهار داشت: شهر فردیس طی یک ماه گذشته درآمد خوبی حاصل کرده است که خیلی از شهرهای کشور در طول سال این درآمد را ندارند و این درآمد باید برنامه ریزی شود.

اما  شورای شهر فردیس کارهای واجب تر از حل ترافیک ، مستقل شدن سازمان های شهرداری و کارهای عقب مانده دارد که تاکنون مغفول مانده است.

امام جمعه فردیس همچنین خواستار مشخص شدن مرز جغرافیایی بین فردیس و کرج شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار